bang voor nog een domme beslissing

Started by flits, Jan 08, 2011, 11:21 AM

Previous topic - Next topic

Chrissie

Sinds januari 2016 schuldenvrij.

flits

ik ben inmiddels bij de rechtbank geweest voor bewindvoering en ze zeggen daar da kwakkenbos een goeie is ik moet nu alleen nog even wachten op de beschikking die verwacht ik eind deze week begin volgende week en dan kan kwakkenbos ook verder
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Chrissie

Gelukkig dat gaat ook de goede kant op, eindelijk schot in de zaak.
Fijn dat je de bevestiging hebt gekregen dat kwakkenbos een goeie is dat geeft weer een stuk rust.

jan

Quote from: flits on May 25, 2011, 03:05 PM
ik ben inmiddels bij de rechtbank geweest voor bewindvoering en ze zeggen daar da kwakkenbos een goeie is ik moet nu alleen nog even wachten op de beschikking die verwacht ik eind deze week begin volgende week en dan kan kwakkenbos ook verder

Flits, niet opgeven en met kwakkenbos zul je uiteindelijk op het juiste pad komen. het lijkt net of je leven een aantal jaren stil staat, maar daarna kan je weer gaan leven!
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

flits

de beschikking heb ik inmiddels al bijna een week binnen die stomme koe van ges advies heeft nog wel even vlak voor de overdracht mijn vakantiegeld van 800 euro naar mijn rekening overgeschreven wat naar mijn idee een beetje dom geweest is en naar mijn idee beter voor de schulden gebruikt had kunnen worden

ik heb van de week weer een aanmaning gekregen van een van de schuld eisers net de gene waarvan mijn ouders de rekening van had betaald met een termijn van 7 dagen dat er betaald moet worden nou is het geval dat mijn ouders er begin van de maand al voor naar kwakkenbos hadden gebeld met de vraag of dat ze nog verdere stappen moesten ondernemen en toen heeft kwakkenbos gezegd da ze even niks moesten doen en dat hij het wel verder zou afhandelen mijn ouders zijn om die reden dan ook van mening dat ik de brief van die schuld eiser dan ook niet naar kwakkenbos op mag sturen hoe kan kwakkenbos nou verdere stappen ondernemen als hij de brieven ervan niet ontvangt het zou toch handig zijn dat hij de brieven dan ook onder ogen kreeg of zie ik dat verkeerd
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

Buster

Hoi Flits,

In de periode dat er onderzoek word gedaan naar de hoogte van je schulden (in jouw geval door Kwakkenbos) kun je idd bet beste het advies opvolgen en geen bedragen overmaken. Wat e wel kunt doen is contact opnemen met de eiser en uitleggen dat je aangemeld bent voor een traject en dat er binnenkort contact opgenomen zal worden door Kwakkenbos.

Wat betreft de brieven, die kun je altijd meenemen. Hoe meer info hoe beter.
Ik ben blij om te lezen dat er schot in de zaak zit.

Groetjes, Buster

flits

mijn vader heeft gebeld naar de eiser en uitgelecht wat de situatie is en ze hadden er niks mee te maken en bleven gewoon door gaan met rekeningen enaanmaningen sturen zeiden ze

Freek en Jolanda

Quote from: flits on Jun 03, 2011, 07:38 PM
mijn vader heeft gebeld naar de eiser en uitgelecht wat de situatie is en ze hadden er niks mee te maken en bleven gewoon door gaan met rekeningen enaanmaningen sturen zeiden ze

Flits vertel alles aan Kwakkenbos en laat hun doen waar ze goed in zijn.
Freek en Jolanda

Buster

Hmm,.. laat me raden; het was een incassobureau en geen gerechtsdeurwaarder?

Incasso's weten heel vaak zelf niet eens hoe de wetten in elkaar steken.
Laat je niet gek maken, maar speel idd alles door naar Kwakkenbos.

flits

dus ik kan de brief toch het beste even naar kwakkenbos opsturen met het verhaal erbij dat mn vader nog even contact met ze opgezocht heeft en dat ze tegen m'n vader gezegd hebben dat ze er niks mee te maken hebben dat ik nu onder bewindvoering te maken hebben het was een 0800 nummer wat er in de brief stond waar we naar toe moesten bellen met vragen

Chrissie

Dat zou ik wel doen, zo weet Kwakkenbos ook beter wat er speelt en hoe hij moet reageren.

Jullie pakken het goed aan, fijn om te lezen, ga vooral zo verder!

peter

Quote from: flits on Jun 04, 2011, 11:05 AM
dus ik kan de brief toch het beste even naar kwakkenbos opsturen met het verhaal erbij dat mn vader nog even contact met ze opgezocht heeft en dat ze tegen m'n vader gezegd hebben dat ze er niks mee te maken hebben dat ik nu onder bewindvoering te maken hebben het was een 0800 nummer wat er in de brief stond waar we naar toe moesten bellen met vragen

Flits,

Stuur alles naar Kwakkenbos, dit incassobureau probeert het op zijn eigen manier te incasseren. Laat Kwakkenbos maar contact opnemen met deze heren. Om welk incassobureau gaat het?
Peter
Administrator Forum

flits

Buster

Precies, die hebben een eigen incasso afdeling.
En zijn dus geen gerechtsdeurwaarders.

Meestal geld dat deze afdeling alleen medewerkers heeft die een intimidatie praatje aflezen van een scherm. Ik bedoel niet dat je je er helemaal niks van aan moet trekken.
Maar het argument "daar hebben wij niks mee te maken" is grote onzin.
Uiteindelijk zullen ze contact hebben met Kwakkebos, of het nu is om aan te geven hoe hoog de vordering is of het wel of niet akkoord zijn met het voorstel wat Kwakkenbos zal doen.

Je vader heeft het goed gedaan hoor!
Brief meenemen en Kwakkenbos het laten regelen.

Succes!

peter

Quote from: flits on Jun 04, 2011, 12:53 PM
het gaat om money@home

Dit is de onderneming die aankopen van o.a. Wehkamp financiert. Voor dit soort kredieten betaal je altijd de hoogst mogelijke rente.

Niet met de incassoafdeling in discussie gaan, laat dit Kwakkenbos maar doen.
Peter
Administrator Forum