bang voor nog een domme beslissing

Started by flits, Jan 08, 2011, 11:21 AM

Previous topic - Next topic

flits

ze betaald ze niet en dus loopt de rente en dus ook de schulden op

mijn europesche id kaart loopt in junie ook af die moet ook nog betaald worden dan dat kan dan wel van die 75 euro die nu bij mijn ouders ligt
kleding kapper en al dat soort dingen had ik al rekening mee gehouden dat het niet zou gaan vorlopig maar de keuze is simpelweg of de komende 3 jaar krap bij kas en over 3 jaar schulden vrij of op deze manier door blijven gaan en de rest van mijn leven met schulden blijven zitten dan nog 3 jaar krap bij kas en van de schulden af
de rest van mijn leef geld word dus alleen maar boodschappen doen en verder gaan met een potje kweken voor als er iets kapot gaat
het is wel jammer nu het langer duurt voordat ik onder goede bewindvoering zit want nu is het niet veel
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Buster

"ze betaald ze niet en dus loopt de rente en dus ook de schulden op,...."

Hou dat goed in de gaten (zal je zelf ook wel weten) want dit klopt niet!
OF ze innen je inkomen en doen daar iets mee, OF ze stoppen de dienstverlening en maken het geld aan je over. Zeker nu Vitak op niks is uitgelopen. Trek desnoods weer aan de bel bij het GKB. En kaart het aan bij die Kwakkenbos.

Succes!

Dick

Quote from: Buster on Mar 18, 2011, 07:54 PM
"ze betaald ze niet en dus loopt de rente en dus ook de schulden op,...."

Hou dat goed in de gaten (zal je zelf ook wel weten) want dit klopt niet!
OF ze innen je inkomen en doen daar iets mee, OF ze stoppen de dienstverlening en maken het geld aan je over. Zeker nu Vitak op niks is uitgelopen. Trek desnoods weer aan de bel bij het GKB. En kaart het aan bij die Kwakkenbos.

Succes!

Flits, dit zijn hele wijze woorden van Buster, doe hier iets mee voordat je verder door GESADVIES in de problemen komt! 
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

flits

alle mails die ik van gesadvies gehad heb en alle rekeningen die ik had op mijn computer had in gescand heb ik uitgeprint en laat ik maandag middag allemaal zien bij kwakkebos mijn vader heeft nog naar de gemeente gebeld voor de gkb en kwakkebos schijnt ook een goede te zijn daar werken ze ook regelmatig mee samen hij schijn heel streng maar wel goed te zijn ik wacht maandag even af als dat ook op niks uit loopt bel ik de gemeente weer op
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

Buster

Streng is goed hoor!
Is misschien soms wat rot om naar te luisteren, maar bedenk je maar als ze het niet zo streng zouden doen ze dus ook slordig met je spullen omgaan.

Kwakkebos is in elk geval aangesloten bij het BPBI.
Fijn trouwens dat je vader even met je meekijkt. In je eentje is het een behoorlijke kluif.
Hoe meer hulp (ja, de goeie dan ;)) hoe beter.

Is het je inmiddels gelukt om wat van die abonnementen kwijt te raken?

flits

we zijn vanmiddag bij kwakkenbos geweest en we hebben formulieren mee gekregen om in te vullen  ik moet nog wel even langs de gemeente voor een uittreksel van het bevolking register  en dan maken ze bij kwakkenbos de papieren gereed voor onder bescherming bewindstelling en dan kunnen ze mijn dossier opvragen bij ges advies

ik heb alleen nog het abonnement van mijn mobiel die loopt nog door tot eind november en een voordeel uren abonnement bij de ns die ik tevens ook gebruik voor de bus en de rest van de abonnementen hoef ik niks meer aan te betalen ik krijg de bladen tot de eind datum en er word niks meer verlengt en leucturama hoef ik ook niks meer aan te betalen

Buster

Kijk dat zijn mooie berichten!

Je hebt de boel goed onder controle, netjes hoor!
Is je werk trouwens weer van start gegaan? Na de brand?

marco

Je begint het onder controle te krijgen. Dit is altijd de eerste stap om vrij van schulden te komen!
Marco en Bianca

Chrissie

Gelukkig er komt schot in de zaak en je begint het onder controle te krijgen, toppie hoor!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

flits

sinds een week of 3 a 4 is iedereen die in het gebouw werkte dat afgebrand is weer aan het werk we zitten nu met z'n allen op een andere locatie in goes het afgebrande gebouw is inmiddels helemaal afgebroken en ze zijn van plan om het weer op nieuw op te bouwen op de zelfde locatie

Dick

Dat is goed nieuws, jullie krijgen een heel nieuw gebouw, met allemaal nieuw meubilair e.d. Dit is een geluk bij een ongeluk.
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

flits

ik heb inmiddels een brief binnen gekregen van de rechtbank dat ik in mei op moet komen dagen voor een bewindvoerder en mijn ouders hebben inmiddels een deel van de schulden afbetaald omdat ik anders met incasso buro's te maken krijg ik heb nu dus een lening bij mijn ouders ze hebben ook contact gehad met de bewindvoerder kwakkenbos waar ik onder kom en het is de bedoeling dat m'n ouders alles afbetalen en dat er een contract op gesteld word zonder rente

peter

Flits, dit is goed nieuws. Wat fijn dat jouw ouders deze schuld op zich hebben genomen. Over een aantal jaren ben je ervanaf en kan je leven weer oppakken.
Peter
Administrator Forum

Buster

Wat een goed nieuws!

Gefeliciteerd.
Die Kwakkenbos klinkt als een goede bewindvoerder//beheerder.
Wie weet kunnen ze van je stichting meer mensen naar hen doorverwijzen.

Chrissie

Flits wat een goed nieuws, en je hebt je titel nu omgedraaid van een "bang voor nog een domme beslissing" naar ik heb een goede beslissing genomen. Wees trots op jezelf en op zulke lieve ouders.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.