bang voor nog een domme beslissing

Started by flits, Jan 08, 2011, 11:21 AM

Previous topic - Next topic

Buster

Dat is grote onzin!

Gezien het aantal brieven dat je hebt gehad, komt de achterstand uit de periode voor 2 december.
Ges heeft nog geen akkoord met ze afgesloten. (tenminste daar ga ik even van uit)
En dreiging met incasso komt naar meerdere herinneringen.

Het is jouw akkoord, jouw handtekening, jouw verantwoordelijkheid.
Doe ze in elk geval een voorstel, mail dat naar ze met het maildres van Ges in de CC.
Zo zijn ze allebei op de hoogte en heb jij een zwart op wit document met een datum erop.

flits

ik heb bij f al gemeld via mail dat ik zoveel geld niet bij de hand heb en dat ges advies en ik alebij al contact gehad hebben er over volgens hun is er dan iets fout gegaan en hebben ze van mij allen het contract nodig wat ik heb bij ges advies
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Buster

Even voor de duidelijkheid;

Dat contract bij Ges, is dat voor budgetbeheer of schuldsanering?

flits

Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

Buster

Bij Gesadvies staat onder het kopje Budgetbeheer;

Budgetbeheer moet voorkomen dat er schulden ontstaan of dat eventuele schulden oplopen.

Aangezien ze in gebreke zijn gebleven, loop jij nu het risico dat er onnodig extra kosten worden berekend.
Als dat geen aanleiding is om het contract zonder opzegtermijn te stoppen, dan weet ik het niet meer.
Kan die

flits

staat er ook
en dat is ook een van de hoofd redenen dat ik bij ges advies weg wil en er bij de gemeente in wil

Dick

Flits, ik maak mij een beetje zorgen om je, zorg je wel goed voor jezelf? Neem zo snel mogelijk contact op met gemeente dat ze je helpen, niet allen met budgetbeheer maar ook met schuldsanering. Ik heb je profiel aangepast dat iedereen de spaarprogramma's ziet waarbij jij een account heeft. Voorstander van spaarprogramma's zijn wij niet omdat deze ook tot nieuwe schuld kan lijden.
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

flits

ik zit al vanaf oktober in de ziektewet in eerste instantie omdat ik van mijn fiets was gevallen en met een gekneusde voet zat maar dat ging al weer beter en was ook weer aan het opbouwen op mijn werk in de kerst vakantie is er bloed geprikt op basis dat het nodig was voor een verwijs brief naar emergis wat mijn begeleidster aan gevraagd heeft en daar is uit gekomen dat mijn schildklieren te langzaam werken en heb er ook medicijnen voor nu en sta ook gelijk onder controle van de huisarts en de bedrijfsarts

ik had gisteren weer een email naar de gemeente gedaan voor een afspraak maar daar heb ik nu nog geen reactie op gehad dus ga ik straks even bellen met de gemeente

wat deze spaar programma's betreft ik klik alleen maar op de knop die naar de pagina's gaan verder doe ik niks met de pagina's ik heb er aal een paar op uitbetalen gezet

edit

ze hebben vanochtend van de gemeente alsnog zelf gebeld voor een afspraak ik kan dinsdag middag terecht voor een afspraak en dan gingen ze kijken wat ze me te bieden hebben

peter

Quoteze hebben vanochtend van de gemeente alsnog zelf gebeld voor een afspraak ik kan dinsdag middag terecht voor een afspraak en dan gingen ze kijken wat ze me te bieden hebben

Dit is voor jou goed nieuws, bereid je goed voor.
Peter
Administrator Forum

flits

zal ik doen ook

alle rekeningen aanmaningen en herinneringen die ik in de tussentijd bij ges advies opgelopen heb had ik voor de zekerheid voor mezelf ingescand van rekeningen die niet betaald zijn ik zet ze allemaal op cd-rom zodat ze alles terug kunnen vinden = alle mails die tussen mij en ges advies hebben plaats gevonden erbij en alle brieven die ik naar de bedrijven heb geschreven om duidelijk te maken dat ik onder budget beheer zit
+ alle spullen die ik sowieso nodig heb voor budget beheer schuld hulp verlening en noem maar op

marco

Flits, je moet voorzichtig zijn met je indentiteit en de gegevens die je neerzet op het forum. Niet elke forumbezoeker heeft goede bedoelingen.
Marco en Bianca

Buster

peter

Zet hem op en bereid je eigen goed voor!
Peter
Administrator Forum

Freek en Jolanda

Freek en Jolanda

Kaatje

ook van mij succes gewenst voor morgen!