bang voor nog een domme beslissing

Started by flits, Jan 08, 2011, 11:21 AM

Previous topic - Next topic

flits

ik heb de brief toch maar even in een envelop gedaan met een briefje erbij dat mn vader contact gezocht heeft met money@home en het verhaal uit doeken heeft gedaan en gezegd heeft dat alles al betaald was dat ze  toch brieven blijven sturen en dat ze tegen mn vader gezegd dat ik bewind heb hebben dat ze er niks mee te maken hebben dat ik bewindvoering heb
en nu maar even afwachten wat kwakkenbos ermee gaat doen
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Buster

Hey Flits,

Hoe is het afgelopen?
Is Kwakkenbos al in contact geweest met money@home?

flits

ik krijg nog steeds brieven van money@home met verschillende bedragen  kwakkenbos heeft al gebeld maar ze trekken zich nergens wat van aan van f heb ik zowizo nog niks gehoord dus die zullen wel meewerken neem ik aan en comfort had ik 2 weken geleden ook weer een brief gehad en ik had meteen gebeld en die zeiden als kwakkenbos even schriftelijk of telefonisch contact met ze op nam dat dat voldoende was om geen brieven meer te sturen naar mij dat heb ik ook aan kwakkenbos doorgegeven en de brief ook afgeleverd en ik hoor niks meer van comfortcard dus daar heeft hij ook al naar toe gebeld
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

Buster

Die money@home, is dat een grote schuld (ten opzichte van de rest?)

Ze zullen namelijk echt iets met Kwakkenbos moeten, dat is de wet.
Mochten ze dwars willen liggen en het komt aan op een rechter kan die rechter ze dwingen me te werken als daar andere schulden bij gebaat zijn.

Ik duim voor je!

flits

ik heb in de tussen tijd 3 brieven van money@home gehad en er stond steeds een ander bedrag eerst 39 euro en toen 21 euro en de laatste 31 euro maar dat kan helemaal niet want mijn vader heeft in april money@home al helemaal afbetaald voor me

Dick

Flits,

Je bent nu eenmaal geregistreerd in het systeem van money@home. Neem contact op met Kwakkenbos en laat aan hun over.
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

flits

ik heb nog even contact gezocht met kwakkenbos over mone@home en ze hebben money@home al aangeschreven over de schulden verder is hij momenteel bezig om mijn financiele gegevens  te invertariseren zodat mijn ouders straks de goede bedragen kunnen aflossen zodat ik een renteloos schuld bij mijn ouders heb in plaats van toren hoge rentes waarbij ik bijna niet van de schulden afkom

peter

Quote from: flits on Aug 13, 2011, 08:34 PM
ik heb nog even contact gezocht met kwakkenbos over mone@home en ze hebben money@home al aangeschreven over de schulden verder is hij momenteel bezig om mijn financiele gegevens  te invertariseren zodat mijn ouders straks de goede bedragen kunnen aflossen zodat ik een renteloos schuld bij mijn ouders heb in plaats van toren hoge rentes waarbij ik bijna niet van de schulden afkom

Flits, je moet echt blij en dankbaar zijn dat je zulke ouders hebt!! Ik vind het fijn om te lezen dat je uit de schuldproblemen komt. Hoe gaat het verder met je?
Peter
Administrator Forum

Chrissie

Flits wat heerlijk voor je, wees trots op zulke lieve ouders!!

Op naar een schuldenvrije toekomst ;)
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

flits

verder gaat het wel redelijk ik heb nog steeds regelmatig last van mijn schouderbladen waarvoor ik eigenlijk langs de fysiotherapeut moet de psychiater van emergis hoef ik pas in december weer terug naar toe ik ben nog steeds op zoek naar een bijbaantje voor op de zaterdagen ik heb mezelf al geregistreerd bij http://www.bijbanen.nl/ maar er staat niet veel in de buurt op ik heb al wel geprobeerd voor de kiosken bij het station van goes en roosendaal maar daar heb ik nog geen reactie op

flits

Kwakkenbos heft inmiddels mijn schulden opgeteld en heeft ook de juiste bedragen het is een totale schuld van 6500,88 waarbij de schuld van money@home niet bij meegerekend is die mijn ouders al betaald hadden met money@home erbij is het een schuld van 8211,88 Kwakkenbos heeft ook al contact met mijn ouders gezocht voor het betalen van de overige schulden en hij zou uitrekenen hoeveel ik per maand aan mijn ouders zou moeten betalen zonder rente want dat willen mijn ouders niet

peter

Flits,

Goed om te lezen dat jouw ouders je helpen. Het is echt heel lief van ze, dat je geen rente hoeft te betalen. Je moet echt blij zijn met zulke ouders! Kwakkenbos heeft alles goed op de rit gezet.
Peter
Administrator Forum

Buster

flits

ik heb een oficiele brief binnen gekregen van kwakkenbos dat hoogte totaal bij mijn ouders is

peter

Flits, je pakt het goed op en je ouders hebben je goed geholpen. Ga zo door!!
Peter
Administrator Forum