bang voor nog een domme beslissing

Started by flits, Jan 08, 2011, 11:21 AM

Previous topic - Next topic

flits

ik zit sinds 2 december in het budgetbeheer  , omdat ik schulden heb van totaal 7900, omdat ik rekeningen te ver heb op laten lopen en te veel spullen heb gekocht waar ik weinig of geen gebruik van maak waar ik een deel ook op marktplaats heb gezeten http://verkopers.marktplaats.nl/8393811 en ikweet eigenlijk niet echt goed wat ik met gesadvies aan moet, ik hoor een beetje verschillende verhalen over ges advies, en ik weet niet echt welke kant ik ermee op moet er staat in het contract dat ik er onderuit kan in overleg met hun met een opzeg termijn van 3 maanden, ik moet er wel 75 euro per maand voor betalen ik heb al een mailtje naar BPBI gestuurd over de reden waarom ze nog in de aanvraag zitten weten jullie misschien nog iets anders wat ik kan doen

sorry voor de slechte leestekens en de chaotische tekst ik weet niet goed waar ze horen te staan

ik heb ook spaarprogramas lopen
http://www.moneymiljonair.nl/?u=20522&c=nl&rt=2
http://www.surfrace.nl/index.php?r=1764
http://www.zinngeld.nl/signup/453
ik kan ze op deze werken echt ik kan ze op regelmatige basis uit laten betalen alleen op de links te klikken die ze doorsturen
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

peter

Hoi Helma (Staat op je Marktplaatsverkoopersnaam)

Als je hulp zoekt ga dan niet naar gesadvies. Deze zijn niet aangesloten bij de NVVK (Link http://www.nvvk.eu). Als ze niet zijn aangesloten bij de NVVK mogen ze een aantal zaken niet, zoals het minnelijk trajecet doorlopen.  Als je echt hulp wilt ga dan naar het NVVK en zoek een bureau die hierbij zijn aangesloten. Gesadvies heeft geeft informatie over de wijze van bedrijfsvoering en informatie van de Kamer van Koophandel. Ze hebben een aanvraag ingediend om zich aan te sluiten bij een branche verening, die volstrekt onbekend is.

Kijk ook eens op het Nibud (Link http://www.nibud.nl)

De informatie m.b.t. moneymilionair mag je zetten in je persoonlijke gegevens (profiel informatie. Wij willen liever niet dat het in een bericht staat. En wees voorzichtig met je prive gegevens, wij zijn een anoniem forum, ter bescherming van de leden.

Peter
Administrator Forum

flits

hoi peter
ik heb op je advies de 3 links op mijn profile weggezet
en ik heb op de site van http://www.nvvk.eu gekeken en Goes kwam het dichtste bij aangezien daar ook mijn werk zit en ik ook in Goes wil gaan wonen en daar ook even informatie opgevraagd of dat ze me kunnen helpen en ik heb ook min of meer naar informatie over ges advies gevraagd daar maar even afwachten wat eruit komt rollen volgende week
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

peter

Ok, wel eens gedacht om naar de gemeente te gaan, deze hebben gratis en betrouwbare schuldhulp. Gesadvies heeft alle kenmerken om onbetrouwbaar te zijn.

http://www.tholen.nl/index.php?simaction=content&mediumid=1&onderdeel=simloket&rubriek=8FF71040-E112-4078-8E3E-B91BDC348AF9&product=F0D1B23F-3C28-4E3E-91FB-6597BA8131BF&product_type=simloket&type=product

Lukt het nog met de verkoop?
Peter
Administrator Forum

flits

hoi peter

ik heb net een mailtje ernaar toe gestuurd met mijn adres gegevens en de adres gegevens van ges advies
misschien dat hun me verder kunnen helpen

de verkoop lukt momenteel niet echt het is een poosje goed gegaan met verkoop maar momenteel word er niet veel verkocht

Dick

Als je met Gesadvies in zee gaat, zal je waarschijnlijk een contract moeten ondertekenen. Aan dit contract zitten ook verplichtingen. Laat je goed voorlichten en denk goed na voordat je een beslissing neemt.
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

flits

hoi dick

ik heb het contract aan mijn begeleiding laten lezen en ik kan eronderuit met een opzeg termijn van 3 maanden als ik wil en hun zich niet aan hun verplichtingen houden

ik heb nu van allebei de leningen aanmaningen dat ze niet betaald worden sinds ik bij gesadvies zit en er worden ook een aantal vaste lasten niet betaald

ik heb er al voor naar ges advies gebeld hoe dat zit de ene die ik aan de lijn kreeg erwees me naar een ander en die ander wist weer van niks en de gene die mijn contract bij gesadvies was niet aanwezig en ook nooit berijk baar als ik bel en als ik langs kom is ze altijd even ergens anders

Dick

Wat je zou kunnen doen, is BPBI en de NVVK informeren over jou problemen met Gesadvies. Zoals Peter al, adviseerde ga naar de gemeente en zoek een bedrijf dat bij NVVK is aangesloten.

Als je huur en energie niet betaald heeft dit ernstige gevolgen. De NUON bijvoorbeeld sluit je zonder af en de verhuurder kan je uit huis zetten. Ik hoop voor je dat je een rechtsbijstandverzekering hebt en deze niet hebt opgezegd.
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

flits

ik heb gisteren al een email gestuurd naar een bedrijf van het nvvk in goes en een mail naar gemeente tholen van de site waar peter mee kwam ik heb net ook maar even een contact formulier van de site BPBI en NVVK ingevuld over gesadvies
ik zal morgen ook nog even contact opnemen met mijn begeleidster van stichting mee degene die met gesadvies kwam en zegt dat ik ervan onder kan komen

ik ben lid van de vakbond abvakabo en daar kan ik zowizo gratis rechtsbijstand krijgen als het om werk gaat maar ofdat dat ook geld voor prive doeleinde weet ik niet
ik weet wel dat ze er niet zo blij mee waren bij gesadvies dat ik bij de vakbond zit ze hadden me ook aangeraden om die stop te zetten wat ik overigens niet gedaan heb

peter

Quoteik ben lid van de vakbond abvakabo en daar kan ik zowizo gratis rechtsbijstand krijgen als het om werk gaat maar ofdat dat ook geld voor prive doeleinde weet ik niet ik weet wel dat ze er niet zo blij mee waren bij gesadvies dat ik bij de vakbond zit ze hadden me ook aangeraden om die stop te zetten wat ik overigens niet gedaan heb

Hulpverleners die niet deugen, vragen altijd om rechtsbijstand en soortgelijke zaken op te zeggen. Als het mis gaat kunnen ze niet worden gecorrigeerd door een juridische procedure. Dit was een hele goede beslissing.
Peter
Administrator Forum

flits

ik he bericht gehad van de persoon gemeente Tholen heb gemaild

het was het volgende bericht

(In plaats van de ondersteuning die diverse particuliere schuldhulpverlening bureau's, tegen betaling, aanbieden, kunt u ook kosteloos gebruik maken van de hulpverlening van de gemeente.

Ik heb uw melding doorgegeven aan mijn collega's van de afdeling schuldhulpverlening.

Zij zullen u op korte termijn uitnodigen voor een gesprek om te bekijken wat de mogelijkheden zijn om u verder te helpen.)

de naam heb ik hier maar even achterwege gelaten

Buster

Nou dat klinkt hartstikke goed.

En natuurlijk moet je, zelfs als je aangemeld bent bij de gemeente, gewoon goed op blijven letten en veel vragen blijven stellen.

Succes!

flits

ik heb inmiddels ook bericht terug gehad van nvvk

( Geachte mevrouw

Helaas kan ik u geen antwoord geven op uw vraag omdat Ges bij de NVVK onbekend is. Zij zijn in ieder geval geen lid van de NVVK. )

en van bpbi heb ik ook een mail terug gekregen

( Geachte mevrouw

Ik kan in de aanmeldingen of ergens anders in het ledenregister geen vermelding van Ges Advies terug vinden.
U kunt altijd van budgetbeheerder wisselen wanneer u niet tevreden bent.

Ik hoop u hiermee voldoende ingelicht te hebben )

ik heb mijn begeleidster ook nog even gesproken en ze vind het niet verstandig als ik naar de gemeente ga die doen volgens haar nog moeilijker dan heb ik volgens haar nog meer problemen

Kaatje

kan jouw begeleidster jouw niet verder helpen?
Ik zou niet verder gaan met gesadvies en wat anders gaan zoeken.

flits

mijn begeleidster van mee zou nog even en poging doen om met gesadvies te bellen

ik wil toch liever naar de gemeente ondanks het feit dat mijn begeleidster erop tegen is