Lakeman furieus over straf bankrun-oproep

Started by Dick, Dec 28, 2010, 09:28 PM

Previous topic - Next topic

Dick

Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Buster

Ik ben het met Lakeman eens. Wat is dit voor onzin dat een waarschuwing verboden is? Een echte regering zorgt ervoor dat een bank nooit meer zo ver kan gaan. En alsof de crisis valt of staat met de DSB,.. kom nou! Fortis, ABN, ING ze waren allemaal bijna omgevallen maar overeind gehouden door het kabinet. De reden dat ze dat niet hebben gedaan bij de DSB lijkt me duidelijk,....

marco

Quote from: Buster on Dec 29, 2010, 12:23 PM
Ik ben het met Lakeman eens. Wat is dit voor onzin dat een waarschuwing verboden is? Een echte regering zorgt ervoor dat een bank nooit meer zo ver kan gaan. En alsof de crisis valt of staat met de DSB,.. kom nou! Fortis, ABN, ING ze waren allemaal bijna omgevallen maar overeind gehouden door het kabinet. De reden dat ze dat niet hebben gedaan bij de DSB lijkt me duidelijk,....

Het omvallen van de DSB bank heeft wel ons aflosschema in de war gegooid. Ik had ons doorlopend krediet overgesloten met een andere kredietverstrekker. De maakte het complete bedrag (maximale krediet) over ter inlossing van onze DSB vriend. Deze loste onze doorlopend krediet in en met het bedrag wat overbleef wordt een stuk hypotheek ingelost.

Dus het aflossen van het doorlopend krediet is weer op nul begonnen. Over 30 maanden zijn wij schuldenvrij i.p.v. 11 maanden. Wij betalen wel iets minder hypotheekrente......

Ik weet niet op wie ik boos moet zijn Lakerman of Bos of beide.
Marco en Bianca

Buster

marco

Marco en Bianca