Wat kan ik doen.

Started by spidey_1, Dec 03, 2010, 10:10 PM

Previous topic - Next topic

spidey_1

nou ze hebben ons inkomen nog niet in beheer, want daarover hebben we 27 juli een gesprek bij het bac

peter

In de nieuwe Wet gemeentelijke schuldhulpverlening staat het volgende over woning ontruimingen.

Indien er sprake is van een bedreigende situatie vindt binnen drie werkdagen het eerste gesprek plaats waarin de hulpvraag wordt vastgesteld. Onder bedreigende situatie wordt verstaan gedwongen woningontruiming, be
Peter
Administrator Forum

Buster

Sorry Spidey, dan ben ik in de war,...

Je hebt dus zelf beschikking over je inkomen, kun je dan de huur niet betalen?

spidey_1

nou die was betaald maar is weer gestorneerd.

spidey_1

Nou  het is opgelost we worden niet meer uit huis gezet, de woningbouw wou vandaag voor 5 uur 75% van de gehele achterstand hebben, en we hadden iemand gevonden die ons uit de brand geholpen heeft. dus het is allemaal van de baan.

dus we kunnen nu lekker een taartje eten en nog een klein beetje de verjaardag van me vriendin vieren.

peter

Wat fijn voor jullie. Ik weet zeker dat dit een hele opluchting voor jullie is. Nog een fijne dag nog!!
Peter
Administrator Forum

spidey_1

ja het is zeker een hele opluchting nu kunnen we rustig slapen. ze zei bij de woningbouw wel dat er nog wel een container wordt geplaatst maar dat ie wel weer wordt opgehaald, en voor die kosten moeten wij dan wel opdraaien, maar ja dat is dan niet anders, we zijn allang blij dat het allemaal afgeblazen is.

Buster

Jeetje zeg,....

Van harte gefeliciteerd! Dubbel.
Dat was echt kantje boord dus.
Wat fijn dat je geholpen bent,....

peter

Nu, blik naar de toekomst!!
Peter
Administrator Forum

KAJF12345

dat is evht een hele opluchting denk ik wel raar dat jullie voor die container moeten betallen die kunnen ze toch ook gewoon afzeggen of zie ik dat verkeerd

Freek en Jolanda

Goed gedaan van jullie!!
Freek en Jolanda

Buster

27 juli kwam,,, zag,... en?