Hopeloos

Started by hoopvol, Nov 14, 2010, 11:31 AM

Previous topic - Next topic

puck

hey!!
door af te lossen loop je de hoofsom niet in...alleen maar een beetje rente..die per dag/week meer wordt...er is een manier om eruit te komen!!!! Die veel minder tijd in beslag neemt dan dat je nu doet en ook ( mits je de juiste bewindvoerder hebt )  er een einde komt aan deze ellende!!!
lang leven dit forum!! gelukkig sta jij en ik niet alleen!!! al heb je er niet zoveel aan in de praktijk...lees en leer van de ervaringen van een ander!!! het sterkt mij in ieder geval enorm hier mijn plek gevonden te hebben!!

hoopvol

Hoi Puck,

het is inderdaad super dat er site's bestaan zoals deze. De ene zit hier zwaarder dan de ander maar allemaal zitten we met hetzelfde probleem, nl. schulden.
Ik heb geen kinderen en als ik de verhalen van ouders lees met kinderen lijk mij dit enorm zwaar, immers, elkle ouder wilt zijn of haar kind het beste geven.

Bij mij is de knop telaat om gegaan en ik heb eind maart een gesprek bij de gemeente om tezien of ze wat met mij aan kunnen. Te lang heb ik zelf alles willen regelen maar ik los idd alleen rente in en geen daadwerkelijke aflossing. ABNAMRO blijft stug de