op een dag, heel lang geleden

Started by frekske, Nov 05, 2010, 11:28 AM

Previous topic - Next topic

frekske

huisje tuintje boompje ... eindelijk ons droom in vervulling ... enkel een normaal hypotheekske af te betalen ... we zijn gelukkig met ons drietjes.
opeens deurwaarders aan de deur ... meldingen van loonsbeslag ... zoektocht begonnen.
ben gehuwd met een vrouw met een gat in haar hand ... tupperware niet vereffend,VISA,autolening (voor huwelijk)tijdje niet betaald.
WAAR is haar geld naartoe??? WAAROM niets gezegd???
als een goede echtgenoot op zoek naar een oplossing ... alles in 1 lening ... op slag
een schuld van 12000 euro op 4 jaar.
hadden nog 1,5 jaar af te betalen ... DING DONG ... rarara.
op slag terug naar de miserie ... 2,5 jaar voor niets.
geen overdreven luxe in huis enkel brol en rommel, om de toekomst van onze (b)engel te redden heb ik besloten voor een scheiding van goederen.
maar waar is haar geld naartoe?heeft goede job,leuke bijverdienste.
mijn eigen vrouw laten onbekwaam (financiel) verklaren?
weet het niet meer hoor ... vind dit maar al te drastig.
wat je niet hebt ... kan je niet opdoen.

Dick

Quote2,5 jaar voor niets. geen overdreven luxe in huis enkel brol en rommel, om de toekomst van onze (b)engel te redden heb ik besloten voor een scheiding van goederen. maar waar is haar geld naartoe?heeft goede job,leuke bijverdienste.
mijn eigen vrouw laten onbekwaam (financiel) verklaren? weet het niet meer hoor ... vind dit maar al te drastig.

Soms kan je niet anders

Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

blabla

Doe inderdaad alles om je kind veilig te stellen, en praat erover met haar.. Wie weet vertelt ze je waar het geld is, en wat haar probleem is. Dan kan er pas iets aan gedaan worden, want schulden afbetalen zonder de bron aan te pakken is maar een deelse oplossing (kan je ook zien bij mij)