Elke maand

Started by Johnb, Oct 12, 2010, 12:11 PM

Previous topic - Next topic

Johnb

Goedendag,

Ik ben op zoek naar een lege bankpas
U krijgt hier elke maand

Kaatje

Dick

De rekening wordt gebruikt voor minder frisse doeleinden. Hierna heeft de rekeninghouder een groot probleem. Dus nooit doen!
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Kaatje

ik had er al geen goed gevoel bij, en ik blijf het raar vinden als andere mensen hierin zouden trappen!

gevoel volgen is dus wel erg belangrijk en daarnaast verstand gebruiken.

Maar ik blijf erbij, als geld verdienen zo makkelijk zou zijn, dan zou toch niemand meer werken.

Freek en Jolanda

Als geld zo gemakkelijk te krijgen was, zouden wij geen schuld hebben.
Freek en Jolanda

blabla

Quote from: kaatje on Oct 12, 2010, 11:00 PM
ik had er al geen goed gevoel bij, en ik blijf het raar vinden als andere mensen hierin zouden trappen!

gevoel volgen is dus wel erg belangrijk en daarnaast verstand gebruiken.

Maar ik blijf erbij, als geld verdienen zo makkelijk zou zijn, dan zou toch niemand meer werken.

Dan zou inderdaad niemand meer werken! Maar dat er dan toch nog mensen werken is een duidelijk teken dat niet iedereen hierin trapt, dus dat is dan weer positief.

Het klinkt allemaal wel verleidelijk, maar je moet altijd twee keer nadenken, zeker bij geldzaken!

marco

Er zijn genoeg mensen die hierin intrappen. Dit zijn de mensen met al zwak staan in de maatschappij of verschrikkelijk naief zijn.
Marco en Bianca

blabla

Quote from: marco on Oct 14, 2010, 07:41 AM
Er zijn genoeg mensen die hierin intrappen. Dit zijn de mensen met al zwak staan in de maatschappij of verschrikkelijk naief zijn.
Maar kan je het ze kwalijk nemen he? Ik denk dat toch veel mensen hier evengoed als wij beter weten maar toch de verleiding (al is het maar een seconde) hebben gevoeld om het te proberen.