eindelijk samenwonen?!

Started by blabla, Sep 22, 2010, 10:44 PM

Previous topic - Next topic

blabla

Quote from: peter on Dec 22, 2010, 10:30 PM
Blabla wat lastig. Maar als jullie daar niets hebben besteld, dan hoef je m.i. niets te betalen. Ik denk dat jullie dit bedrijf op de hoogte moeten stellen van de situatie dat je vriend niets heeft besteld. Laat het desnoods maar voor de rechter komen. Als ik in jullie schoenen zou staan zou ik bij een juridisch loket om informatie vragen wat jullie hier tegen kunnen doen. Ik zou alles opzeggen wat op zijn naam is afgesloten, tevens zou ik alle nieuwe rekeningen weigeren. Laat deze bedrijven maar bewijzen dat je vriend deze artikelen heeft aangevraagd, verwijs gewoon naar de schoonmoeder.

Je zit echt in een moeilijke situatie, denk goed na wat je doet. De enige echte en grote schuldige is jouw schoonmoeder. Zij maakt alles kapot door haar gedrag. Als forum management mag ik geen lelijke worden gebruiken, anders had ik er wel een paar in gedachte voor haar.

Ik hoop dat je straks de juiste keuze maakt, ik heb het met je te doen. Sterkte meisje.

Ps hoe was het bezoek aan je klein broer?
Dat zou ik ook meteen doen, als mijn vriend niet zo stom was geweest om ook hiervoor een ontvangstbewijs te tekenen indertijd. Besteld op zijn naam en hij heeft afgetekend.. Niks meer aan te doen vrees ik. Telenet wordt deze week afgesloten en dan zijn alle financiele banden met haar verbroken. Mij krijgt ze alleen nog te horen als ik mijn vriend zijn broertje ga afhalen..
Het bezoekje bij mijn broertje was superleuk, ik zie hun met kerst weer. Het is alleen zo hartverscheurend als je zijn hartje ziet breken wanneer ik terug vertrek naar huis...

blabla

hierbij dus ook weer iedereen bedankt om te reageren, het doet me veel. Ik woon nog altijd samen met mijn vriend maar ik vrees na nog een paar nieuwe rekeningen dat ik hier vertrek. Hij heeft niets aan me zo, en eerlijk gezegd, ik ook niet aan hem. Ik zie hem zielsgraag, echt waar, maar je moet een kans krijgen om iets op te bouwen ook. Beiden voor de korte pijn dan maar. Denk ik.

jan

Ik denk dat hier tijd overheen gaat, voordat alle ellende stopt. Jouw vriend vindt dit ook niet leuk vermoed ik zo. Hij zit tussen twee vuren en hij kiest voor jou. Maar je moet inderdaad de kans krijgen om iets op te bouwen.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

blabla

Ik kwam gisteren thuis (10 uur in de bakkerij gewerkt, zonder pauze, zelfs geen tijd om een slok te drinken). Eergisteren en de dag ervoor was ik vanaf ik thuis kwam tot ik ging slapen bezig met het huishouden (wat een puinhoop weer).
Ik had alles opgeruimd gekregen, alleen nog een heel grote afwas stond er. Ik had me voorgenomen niets meer te doen, ik kon niet meer. Raad eens? Ik kwam thuis en ik kijk rond: afwas gedaan, heerlijk gekookt en tafel prachtig gedekt! Oh ik was zoooooooo blij! Ik verschoot vooral hoe m'n vriend met zo'n klein budget zo enorm heerlijk en uitgebreid had gekookt. Echt, ik ben terug opgeladen en kan er weer even tegenaan :) Hopelijk hebben jullie allemaal dergelijke mooie ervaringen meegemaakt!
Zalige kerst!

Kaatje

Wat een super kerstavond heb je dan gehad en wat ontzettend lief van je vriend. Van dit soort momenten kan je alleen maar optimaal genieten! En zeker nadat je zo hard gewerkt hebt.

Fijne kerst nog!

peter

Wij hebben voor iemand die het niet zo goed had een kerstpakket samengesteld met extra leuke dingen erin. Dit was een actie van onze kerk en dit deed ons goed om dit te kunnen geven. Voor ons is het mooiste dat wij dit weekend (thuis) lekker gaan eten. Niet buitensporig maar gewoon dingen die anders niet kopen.
Peter
Administrator Forum

Freek en Jolanda

Wat een heerlijk gevoel voor je. Dit mag hij vaker doen ;D
Freek en Jolanda

marco

Van deze momenten moet je genieten. Wij eten morgenavond biefstuk met wat groente en patat, dat smaakt altijd goed. Het maakt bijzonder omdat wij bijna nooit meer biefstuk eten. 
Marco en Bianca

blabla

Quote from: marco on Dec 25, 2010, 08:37 PM
Van deze momenten moet je genieten. Wij eten morgenavond biefstuk met wat groente en patat, dat smaakt altijd goed. Het maakt bijzonder omdat wij bijna nooit meer biefstuk eten. 
Dat was die avond bij ons dus ook het geval;) hij had wat frituurhapjes gemaakt, dan gemarineerde steak met kroketjes en als dessert chocomousse. Voor de sfeer erin te brengen een goedkoop maar lekker apperitiefje. Heb nog nooit zo hard genoten van een tafel die zo mooi gedekt was ;) (normaal eten we in de zetel voor tv haha)

blabla

Wat een nieuwjaar!
S ochtends opstaan om te gaan werken en van de trap gevallen. Ok, dan maar werk gebeld dat ik niet kon komen (m'n vriend laten bellen dus, ik durfde niet en was niet echt in de mood om onder m'n voeten te krijgen). De bazin begreep het gelukkig. Naar de dokter: niets geraakt, maar m'n billen zien helemaal blauw en ik kan amper stappen. M'n rug ligt dan ook nog eens open dus het minste dat ik beweeg trekt die wond terug open... Pijnstillers en een zalf voorgeschreven, pijnstillers 3 keer per dag moeten nemen. Heel de dag in de zetel doorgebracht (saai!) en het huis ligt weer vol rommel pffff... Wachten op het eigenlijke aftellen en vuurwerk maar constant in slaap vallen door de pijnstillers. Daarna helemaal niet meer kunnen slapen omdat m'n hond zo bang was van het vuurwerk dat ze de hele nacht heeft liggen janken.
Nu wakker en helemaal stijf, maar de pijn is al beter! Goed begin voor 2011 haha!

Dick

Je moet wel een beetje voorzichtig doen, gelukkig heb je niets gebroken anders zou je het nieuwe jaar helemaal slecht zijn begonnen.
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

blabla

Quote from: Dick on Jan 01, 2011, 03:05 PM
Je moet wel een beetje voorzichtig doen, gelukkig heb je niets gebroken anders zou je het nieuwe jaar helemaal slecht zijn begonnen.

Ik deed het echt niet met opzet hoor :)
Gelukkig is de bakkerij juist 10 dagen gesloten, heb ik wat tijd om te bekomen!

wilma

Dan kan je rustig bijkomen van oud en nieuw

Kaatje

Dat is geen goede start voor 2011. Wel een geluk dat de winkel dicht is voor 10 dagen.
Ik hoop dat de pijnstillers helpen, dat de wond heel snel geneest en dat de blauwigheid ook snel verdwijnt.
Beterschap!

blabla

dankje dankje! De wond heeft al een mooi korstje en het blauwe is zwart geworden. De pijn is grotendeels over en ik kan al terug normaal gaan! Morgen post ik hier een overzichtje van de stand van onze schulden, we zijn goed bezig!