Thuiswerk

Started by Just, Sep 19, 2010, 10:20 AM

Previous topic - Next topic

Just

Iemand bekend met www.thuiswerk-enzo.nl . Betaald dit ook echt uit of ben ik gewoon mijn geld kwijt?

J

Dick

Je bent gewoon je geld kwijt.
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Ton

Er bestaan geen thuiswerkbedrijven. Het concept is te mooi om waar te zijn.
Ton

Incasso medewerker

marco

Het thuiswerkconcept levert alleen kosten en ellende op.  Wie is nu te vertrouwen?? standaard is dat je een pakket moet kopen of moet inschrijven tegen bepaalde kosten. Daarbij blijft het. Just ga oppassen of desnoods kranten rondbrengen, dit levert je alleen meer kosten, lees schulden op!
Marco en Bianca

Just

Iemand bekend met Iforex??

FOREX staat voor FOreign EXchange. Buitenlandse wisselkoers dus. Je hebt waarschijnlijk op schiphol of in een grote stad wel eens wisselkantoren gezien, met een bord aan de muur waarop aangegeven wordt hoeveel je buitenlandse valuta opbrengt op dat moment. Als je goed hebt opgelet zie je ook dat dit soms veranderd.

Die verandering is cruciaal. Stel je namelijk eens voor dat je heel veel Amerikaanse dollars had op het moment dat deze ten opzichte van de Euro meer waard werd. Je kunt dat die dollars omwisselen voor MEER euro's dan je ze oorspronkelijk gekocht hebt! Pure winst met niets doen dus!

Met forex handelen op internet is dit ook voor particulieren mogelijk geworden! Je hebt niet meer heel veel geld nodig om te profiteren van dit concept. Hoe dat kan? Nu wordt het even lastig, het werkt namelijk als volgt.

Lees het hele verhaal op forexfox.nl Forex uitleg! - Forex

Gr Just

peter

Just,

Mijn onderbuikgevoel zegt dat dit niet Ok is.
Peter
Administrator Forum

Buster

Just, ik heb dat ook wel eens bedacht toen ik veel jonger was via het GWK.

Ze vertellen er 1 ding niet bij; je betaald administratie kosten,... daarmee ga je dus ALTIJD de boot in. Hoe hoog staat je teller trouwens bij Moneymiljonairs? Ik ben na jou info mezelf ook gana inschrijven (zat door de zwangerschap toch hele dagen achter de pc dus waarom niet.

Ben na 6 maanden gestopt (toen ben ik bevallen hahaha) en heb maar liefst

Just

Dick

Jus,

Er is weinig over Iforex bekend, maar wel over plus500. Je moet hiervoor oppassen denk ik. Het onderbuikgevoel van Peter is terecht. En zoals buster stelt, je moet ook administratiekosten betalen. Voor niets gaat de zon onder.

QuotePlus 500: opgelet met deze broker!
4 Maart, 2010 - 14:19 | webmaster
Opletten geblazen met Plus500.

Bij de pagina over "Welke broker kiezen?" schreven we dat valutahandel niet gereglementeerd is en ieder bedrijf deze activiteit kan opstarten. Echter, niet ieder bedrijf mag financi
Mvgr

Dick

Just

Hoe kom ik meer te weten over Iforex of plus500?

J

Just

In de beschrijving staat o.a.

QuoteDe gepresenteerde gegevens op deze pagina zijn alleen voor reclame en marketing doeleinden en mogen in geen enkel geval gebruikt worden als investerings advies, expliciet of impliciet, directe of indirecte aanwijzing of suggestie als een investerings strategie of financieel instrument op welke manier danook.* Het handelen in valuta en grondstoffen is niet geschikt voor iedere inversteerder op basis van het feit dat de valuta's, de markten of de grondstoffen wellicht zouden fluctueren volgens de marktvoorwaarden.* Iedere client heeft zijn eigen verantwoordelijkheid om correct en  professioneel advies te verkrijgen om te bepalen of het handelen in vreemde valuta geschikt is voor hem/haar.* Genoteerde prijzen of informatie kunnen vari

peter

De bijsluiter zegt voldoende:

• De Gids kan worden verkregen na het activeren van een handelsrekening en storting van minimaal 100 euro
  • Deze verklaring is geen verwijzing voor toekomstige prestaties of successen.
  • De gepresenteerde gegevens op deze pagina zijn alleen voor reclame en marketing doeleinden en mogen in geen enkel geval gebruikt worden als investerings advies expliciet of impliciet, directe of indirecte aanwijzing of suggestie als een investerings strategie of financieel instrument op welke manier danook
  • Deze verklaring is geen verwijzing voor toekomstige prestaties of successen.
  • Iedere client heeft zijn eigen verantwoordelijkheid om correct en  professioneel advies te verkrijgen om te bepalen of het handelen in vreemde valuta geschikt is voor hem/haar
Peter
Administrator Forum

Dick

Dit soort bedrijven zit mij helemaal niet lekker. Er is te weinig hierover bekend. Als je bij registratie een rekening nummer opgeeft, wordt het e.a. automatisch afgeschreven. De reclame op de website geeft aan dat mensen veel winst maken. Je leest niets over verlies maken. Met handel in aandelen of valuta kun je snel in de problemen komen. Je leest pas over verlies of risico als de waarschuwing aanklikt.

Dus als je snel geld wilt maken, kun je beter dit niet doen of een extra krantenwijk nemen dan heb je meer kans op succes.

Just, mijn advies niet doen!

www.iforex.nl
www.plus500.nl/Forex
www.igmarkets.nl
www.etoro.nl/

QuoteRisicowaarschuwing

Mvgr

Dick

marco

Het is een duister gebied. Er wordt toch gewaarschuwd tegen plus500. De bedrijven hebben geen goedkeuring van de AFM en zijn gevestigd in land, met heel weinig regels.
Marco en Bianca

Buster

Ik zou zeggen; een gewaarschuwd mens,....

Als ik het zo lees, geen stemrecht enz. enz. is dit echt zo'n onderneming waar je een flinke kater aan kan overhouden.