Enorme schulden

Started by Kaatje, Sep 12, 2010, 11:27 PM

Previous topic - Next topic

Chrissie

Kaatje zag je berichtje te laat maar sluit me bij de anderen aan, wens jou alle geluk van de wereld toe en fijn dat je toch nog af en toe even komt aanschuiven we kunnen je hier niet missen hoor meid!

liefs en  :-* :-*
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

geefnietop

Kaatje, ook ik sluit me aan bij al hetgeen de anderen al zo mooi verwoord hebben. Ik vind het heel fijn om te lezen dat je je draai hebt gevonden en dat het allemaal zo lekker gaat. Ik hoop dat er nog vele mooie dingen op je pad zullen komen.

Veel liefs

Kaatje

Chrissie en Geefnietop, dank jullie wel voor jullie lieve berichten :)
En Chrissie je bent niet te laat. Ik lees wel, maar veel minder dan voorheen en af en toe kom ik wel op het forum. Verdwijnen doe ik niet, alleen de frequentie zal een stuk lager zijn.

peter

Het is net alsof een goede vriend of vriend verhuist naar stad op zeer grote afstand. Dat is altijd moeilijk.
Peter
Administrator Forum

tuthola

Lieve Kaatje  ik nu pas je bericht gelezen, dat je er minder vaak zal zijn is in mijn ogen een teken dat je vol goede moed de toekomst ingaat. Heel fijn dat je het op je werk naar je zin hebt.

Ik ga je missen....liefs  :-*

gewoon

Hoi Kaatje

Wil even zeggen dat ik aan je denk, en ik zie dat je nu en dan je draadje bekijkt.

Hoop dat het goed gaat met je, en wellicht dat je nu en dan terug leest, wat je mee hebt gemaakt de voorgaande jaren en dat is  leven met grote zorgen en daar bleek je een held te zijn.
Niemand wil een held zijn dat overkomt je, en hoop dat doel stellingen als met 6 a 7 jaar geen schulden te hebben er nog zijn, maar van harte, dat dit verder zonder zorgen jou verhaal mag zijn.

Gewoon

Kaatje

hoi gewoon,

lief dat je aan je me denkt. ik lees de laatste tijd wat vaker hier. Dat heb je goed gezien. De doelstelling is er nog steeds om binnen een aantal jaren schuldenvrij te zijn.

Helaas laat m'n gezondheid me zo af en toe in de steek en lig ik nu helaas plat ivm rugklachten. Volgens de huisarts kan het nog wel even duren voordat ik er weer bovenop ben. Medicatie maakt me suf en duf, dus ben niet echt met schulden bezig. Voordeel wel is dat ik niet buiten kom en amper geld uitgeef. Ik blijf het maar van de positieve kant bekijken :) :)

Kaatje

krijg ik net post, ik kijken, krijg ik een brief dat vanwege de toenemende kosten voor het doorgeven van tv-zenders het tarief van mijn abonnement wordt verhoogd. Het is bijna 3 euro per maand meer. Het is eigenlijk een mini bedrag, maar dan nog. Als dit met alles zo gebeurt dan is dat toch een toename van de uitgaven. Huurverhogingsbrief had ik een tijdje terug al gekregen, was ook iets van 25 of 30 euro in de maand meer.

Ik weet ook wel dat alles duurder wordt, maar dat wil nog niet zeggen dat ik dat ook zo leuk vindt :( :(

Kaatje

Omdat ik het topic van een ander niet wil vervuilen, doe ik hier even een korte update.

Sinds ongeveer 3 weken ben ik al ziek thuis. Eerst klachten in rug en uitstraling been, medicatie van huisarts wat niet echt hielp, werd duf en suf van de medicatie, kon geen kant meer op, kon niet meer staan, zitten, lopen en liggen van de pijn. Nadat de huisarts al een paar keer was geweest, heeft hij contact opgenomen met het ziekenhuis en ben ik 's avonds opgehaald. Ben toen opgenomen in het ziekenhuis. Die week een MRI gehad. Het vermoeden wat er was, bleek ook uit de MRI te komen. Dat was voor mezelf de definitieve bevestiging. Ik heb een hernia. In het ziekenhuis hebben ze de medicatie geoptimaliseerd en kwam de fysio ook langs. Met andere mensen erover gehad welke hulp ik thuis nodig had, omdat ze in het ziekenhuis verder ook niets meer konden doen voor me behalve medicatie en fysio, zei ik dat ik wel een matras op de grond leg in de woonkamer, omdat traplopen niet dagelijks te doen is voor mij. Dat was echt uit den boze. Er is een bed geregeld, die omhoog en omlaag kan, toen die thuis bezorgd was, mocht ik naar huis.

Sinds kort ben ik thuis. Van de week fysio aan huis gehad, oefeningen gekregen en ik mag maar 1 kwartier aaneengesloten zitten, omdat het anders teveel druk geeft en het herstel niet bevordert. Daar heb ik het wel moeilijk mee, maar ik kijk dan maar veel filmpjes :) Lezen lukt ook nog wel, maar door de medicatie wordt ik redelijk suf en duf en kan ik me toch moeilijker concentreren. En daarnaast is het heel moeilijk om alles uit handen te geven en zelf niet veel te kunnen.

Voorlopig ben ik qua werk uit de running. Het is niet anders. Mijn gezondheid gaat voor, daar moet ik het nog mijn hele leven mee doen. Dat besef is er nu wel.

Dus dit is er met mij aan de hand. Nu ik meer thuis ben, kijk ik wel weer wat vaker op het topic, alleen het kwartier moet ik echt in acht houden. Dus die is nu ook bijna om, dus ik ga weer plat en het plafond bestuderen :) :) :) Heel veel reageren zal ik waarschijnlijk niet, maar lezen doe ik nu dus wel weer wat vaker.

Chrissie

Kaatje, wat verschrikkelijk heb het zo met je te doen, heb het met een vriendin meegemaakt die kon ook haast niets meer, zij is er later aan geopereerd. Wens je ontzettend veel beterschap toe en hoop dat je spoedig weer rond mag springen,rennen,dansen e.d.

liefs en knuffels :-*
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Weegschaaltje

Wat naar zeg. Hopelijk ben je snel weer op de been. Is er behalve rust wat aan te doen? Sterkte met de genezing.

Kaatje

dank jullie wel, ik ben al wel iets beter te been dan voor de ziekenhuisopname.

met medicatie, rust en fysio en oefeningen doen, zal het over moeten gaan. opereren doen ze niet snel, alleen als het echt niet anders kan.

Be

Wat onzettend vervelend Kaatje! Beterschap!!

Kaatje

Dick

Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info