Enorme schulden

Started by Kaatje, Sep 12, 2010, 11:27 PM

Previous topic - Next topic

Libra

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Hahahahaha zuipschuit!!! ;) ;D
Dat krijg je ervan als de kroegbaas er niet is en je zelf achter de bar duikt om stiekum 3 glazen rode wijn weg te klokken alsof het water is!! ;) ;) ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Maar geloof me, die rust heb je gewoon keihard nodig!!
Dus voel je maar absoluut niet schuldig!!

Heel veel liefs
:-*

Dick

Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Buster

Ow, Dick mag weer op het internet?   ;D ;D ;D

Dan doe ik een biertje mee.

Kaatje

ik was al knock out gisteren  ;D ;D ;D ;D ;D

en waren de biertjes lekker???

Dick

Ja, alleen ik wordt gecontrolleerd......

Maar na 4 bier merk je dit niet meer......... Maar je slaapt wel lekker.
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Kaatje

;D ;D ;D ;D ;D ;D

lekker slapen doe ik niet op bier, maar op wijn. maar heb de verkeerde wijn gehaald, vind t niet lekker  :( :( maar zal vast wel goed slapen  ;D ;D ;D

Kaatje

wat is toch heerlijk om jezelf af en toe te gunnen om naar een kapper te gaan :) doet een mens goed. En doordat ik mijn uitgaven per maand echt aan het plannen ben, kan ik ook rustig naar de kapper gaan, waar ik al maanden niet meer geweest ben. Doet me eigenlijk best goed. Het plannen van uitgaven ben ik pas deze maand mee begonnen. Op een A4 5 weken getekend, de dagen  met datums en wanneer ik wat doe en hoeveel geld ik daar voor in plan. En tot nu toe gaat het eigenlijk best goed. Ik ben nog maar 1,5 week zo bezig, maar het is fijn om dat overzicht te hebben op 1 a4tje.

En ik had nog een kadobon voor de boekenwinkel en had al een boek gekocht waar ik in begonnen ben en met moeite weg kan leggen, maar er is een vervolg die pas uit is en die heb ik met die kadobon gehaald. (vorige week besteld omdat die niet op vooraad was en vandaag opgehaald). En het enige wat door mijn hoofd spookte was: je mag alleen dat boek halen, kost je niets, en je loopt ook zo weer de winkel uit. Ik heb niet eens naar andere boeken gekeken. Ben eigenlijk best wel een beetje trots op me zelf, omdat ik weet dat boeken echt een zwakke punt zijn. Maar ik ben zo blij met het boek!!!!

Bloem2

Een beetje trots ?   ???

Je mag gewoon HARTSTIKKE trots zijn! Het geeft toch een super gevoel en
fijn dat je nu overzicht hebt gemaakt. Ook weer kicken als dat dan goed gaat! :P

Liefs,

Kaatje

ik begin bijna afrekening van water en electra leuk te vinden  ;D ;D ;D volgens mij ben ik een beetje gek als ik die afrekeningen leuk ga vinden  ;D ;D ;D ;D ;D

vandaag afrekening van het water van mijn nieuwe huis.

Er is

Libra

Quote from: kaatje on Nov 22, 2012, 02:56 PM
ik begin bijna afrekening van water en electra leuk te vinden  ;D ;D ;D volgens mij ben ik een beetje gek als ik die afrekeningen leuk ga vinden  ;D ;D ;D ;D ;D

;D ;D ;D ;D ;D ;D
Welkom bij de "freak-club"!!!!

Je hebt dus dubbele winst!
Niet alleen krijg je geld terug, maar de termijn is dan ook al betaald!

Ik zeg: trek open die champagne en laten we gezellig een dansje maken!! ;D ;D

Liefs

Kaatje

ja lekker een glaasje bubbels!  ;D ;D

volgens mij als je schulden hebt en je hebt het ritme te pakken, volgens mij wordt je dan ook een "freak".
Maar het is wel een leuke "freak-club", want de freak is blij met afrekeningen (dan wel de afrekeningen die positief zijn voor de schuldenaar).

Ja en de termijn heb ik al afgestreept dat die bij deze al betaald is :) Zo fijn gevoel. Kreeg gelijk energie om eens wat te gaan doen  ;D ;D ;D

Chrissie

Ik doe mee met jullie dansje, geweldig nieuws Kaatje!

Welkom bij de club die zulke afrekeningen leuk vinden, ik geef ze ook altijd een kusje en roep heel hard yes yes.  ;D ;D

Proost dame, ga zo verder :-*

Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Kaatje

heerlijk dat we zo met elkaar mee dansen!

Ik heb het idee dat het deze week dansweek is  ;D ;D ;D

Chrissie

Weet je wat ik zo ongelofelijk mooi vindt, hoe iedereen elkaar steunt, er voor elkaar is en met elkaar mee danst. Dit doet mij zo goed het bezorgt me ondanks de zware vermoeidheid en somberheid toch altijd een grote glimlach op mijn gezicht!!

Jullie zijn Kanjers!!!

:-* :-*
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Kaatje

Chrissie, jij bent ook een ontzettende kanjer!!