Enorme schulden

Started by Kaatje, Sep 12, 2010, 11:27 PM

Previous topic - Next topic

Dick

Admin is watching you

D.w.z. Admin (Rene) is de neutrale factor, alleen voor probleem gevallen op het forum (Die zijn er gelukkig weinig), als wij moderators er niet uitkomen of geen voldoende afstand van kunnen nemen. Ook moet Admin ons een spiegel kunnen voorhouden. ;D

Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Kaatje

heerlijk toch Chrissie dat je fantasie op hol slaat  ;D ;D ;D ;D geniet er maar van!

dick, fijn dat jullie ook een spiegel voorgehouden krijgen door de admin  ;D ;D

ik vind het echt een heerlijk forum waar ik kan lachen, huilen, m'n hart luchten, dromen. en dan is het fijn dat de admin en de moderators ons af en toe in de gaten houden  ;D ;D ;D ;D

Dick

We houden jullie niet echt in de gaten, maar wij proberen er voor te zorgen dat het forum leefbaar blijft. Geen spam, en vooral respect naar elkaar. En ja, wij hebben (gelukkig) een spiegel nodig, want wij zijn niet perfect.  :'(

Ik ben blij dat je het hier naar je zin hebt en vooral jezelf kan zijn. Misschien zien wij elkaar ooit een keertje met grote picnic. Waar iedereen gemaskeerd komt.... ;D
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Kaatje

Dick, 1 grote troost, niemand is perfect! en iedereen heeft een spiegel nodig, op sommige momenten wat vaker dan op andere momenten.

Ja een grote gemaskerde picnic. Kunnen we onze fantasie de vrije loop laten gaan (past helemaal in het straatje van Chrissie  ;D ;D )

Chrissie

Dick wees blij dat je niet perfect bent, dat maakt je tenminste menselijk en dat is wel zo fijn. :)

Ik sluit me verder bij Kaatje aan het is een zeer fijn forum. Een picnick zie ik wel zitten ;D
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Chrissie

ja ja plaag me er maar mee ;D ;D
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Kaatje

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
het is juist heerlijk om je fantasie de vrije loop te laten gaan ! dus gewoon van genieten!  ;D ;D ;D ;D ;D
maar af en toe helpen je wel er aan te herinneren  ;D ;D ;D ;D ;D

Kaatje

is er niet een karma klassement??? moest gelijk denken aan "echte meisjes op zoek naar zichzelf" was ook zo'n heerlijk programma om te zien en niet na te denken.

kunnen we wel combineren met de picknick :)

Libra

Heb net aangegeven dat mijn kroeg open is....dus......kom maar!!

Heerlijk om te lezen dat Big Brothers is watching us!!! ;) ;)

En Chrissie......een mens kan nooit genoeg dromen (fantaseren ;))!!
Vooral blijven doen!

Kaatje

ik zit al in je kroeg  ;D ;D ;D ;D ;D

Kaatje

we kunnen ook een kroegen/borreltopic openen  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Bloem2

Hoezo Picknick in het voorjaar?
Dat worden straks een aantal weken Jellinek  ;D

Libra

Quote from: Bloem2 on Oct 07, 2012, 11:14 AM
Hoezo Picknick in het voorjaar?
Dat worden straks een aantal weken Jellinek  ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Vlinder307

Quote from: peter on Oct 06, 2012, 09:27 PM
Karma is een beloning van andere forumleden. Als je [applaud] drukt krijg je een hogere waarde. Als je op [smite] drukt krijg je een lagere waarde. Hoe hoger de waarde des de hoger de waardering van iedereen.

Waar zijn die "knoppen" dan te vinden?

Ik doe mee met de picknick hoor ... ;)

Kaatje

onder de naam van het forumlid. links in het beeldscherm als je een topic leest. alleen bij je eigen naam staan ze natuurlijk niet.