Enorme schulden

Started by Kaatje, Sep 12, 2010, 11:27 PM

Previous topic - Next topic

Kaatje

ik had een tijdschrift gevraagd, gewoon 1 uit de winkel en heb een jaarabonnement gekregen en douchespul van de rituals (wat ik zelf niet meer koop) en geld en bonnen. ik ben er zo gelukkig mee. Alleen de gezelligheid al heeft mij heel goed gedaan! Het gaat mij niet eens om de kado's, maar is wel een fijne bijeenkomstigheid. :) :)

Libra

Heerlijk om te lezen Kaatje!!!

Heel veel plezier met alle fijne kado's die je gekregen hebt!! :-*

Vlinder307

Quote from: kaatje on Sep 16, 2012, 11:08 AM
ik ben er zo gelukkig mee. Alleen de gezelligheid al heeft mij heel goed gedaan! Het gaat mij niet eens om de kado's, maar is wel een fijne bijeenkomstigheid. :) :)

Ja leuk is dat he??
Vooral omdat je het nu extra waardeert!!
Lieve mensen om je heen dat is toch wel het belangrijkste wat er is ....en dan die kadootjes ik ben zelf vorige week ook jarig geweest en als ze dan weggaan is het super om alle kadootjes een plekje te geven in je huis..
Ik probeer het er wel in te houden als het kan ook al kan ik geen dure kadoos geven van iets goedkoops kan je ook iets heel creatiefs verzinnen en is vaak net zo leuk!!

Dikke knuffel...

Kaatje

ik slaag zelf altijd wel bij de action voor leuke handige creatieve kadootjes voor anderen.

Ik geniet er echt van van de kadootjes, ze staan nog steeds op mijn kastje in de woonkamer. dan kan ik er elke dag nog even van genieten :)

Vlinder307

Idd action is geweldig!!
Heb pas een leuke glazen wekpot gekocht voor 1.89 hierin krakelings in gedaan 0.99 met een leuke ketting erom van 50 cent en iedereen was enthousiast :-P

Kaatje

alleen bij de action moet ik altijd oppassen dat ik niet teveel geld uit geef :)
Dan heb je voor nog geen 3 euro iets heel leuks! :) :)

Kaatje

Ik heb eindelijk mijn dagboek weer gevonden (zat in een ingepakte doos nog) ik schreef er niet dagelijks in, maar wel genoeg. Er zijn een paar stukjes die ik wil citeren uit mijn dagboek, omdat dit voor mij laat zien dat ik veranderd ben en dit gevoel wil vast houden.

8 oktober 2011:
Ik voel me zo uit het veld geslagen afgelopen week. Het gaat niet zo goed met me. Ik eet en drink alles wat niet goed voor me is. Wat maakt het eigenlijk uit, want er is niet veel dat ik goed kan doen. Mijn financie

Buster

Zoals ze in het oosten zeggen; da' he' je mooi daan,...  ;)

Bloem2

@Buster: dat hej mooi edoan    (jij bent import volgens mij gniffel)

Heel goed bezig Kaatje !
Mooi om te lezen dat je zo gegroeid bent en er alweer heel anders in staat h

Kaatje

Dank oe wel :) :)

Ik lig te rillen van de kou op de bank, terwijl de thermometer aangeeft dat het 20 graden in huis is. :(

Ik heb een dilemma in mijn koppie. Ik zou heel graag vanaf volgend jaar van 40 naar 36 uur willen gaan en dan om de week een hele dag vrij. Maar ik heb uitgerekend dat ik dan

Vlinder307

Lief Kaatje,

Je bent vast ziek eet je wel genoeg vitamientjes?
Dit is ook een gevaarlijke periode van de warmte naar de kou je loopt makkelijk even zonder jas naar buiten.

Een verhuizing kost veel energie zeker als je er nog andere zorgen bij hebt maar het geeft ook een nieuw begin!
Zelf ben ik een half jaar geleden verhuisd en heb echt het gevoel opnieuw te kunnen beginnen , huishouden weer lekker op orde geen nare herinneringen meer in het huis nu de financi

Kaatje

hoi vlinder,

ik wil nog niet bekennen dat ik ziek ben :) denk wel dat ik er tegen aan zit. Gister ook al niet helemaal fit. Vandaag wel gewerkt, maar het ging niet helemaal lekker.

Ik was in februari dit jaar verhuisd en dat heeft mij heel goed gedaan :)
Ik werk zelf van 8:30 tot 17:00 elke dag. Maar ga om 7:15 de deur uit (soms om 6:45) en ik ben pas op z'n vroegst 18:15 thuis. Dan nog koken, afwassen, douchen en dan plof ik vaak op de bank met m'n laptop.

Zaterdags slaap ik uit, doe boodschappen, kook wat, lees wat, doe het huishouden en zondags vaak strijken en beetje relaxen. Maar als ik in het weekend wat heb afgesproken dan red ik het allemaal niet :( Ik kan zelf ook niet al te veel aan en heb echt mijn rust momenten nodig. Maar wil graag ook andere dingen doen, dan werken, boodschappen doen, schoonmaken en de tuin doen.

De donkere maanden komen eraan. Ook al gaat het goed met me, ik heb daar altijd wel last van, de ene winter gaat het beter dan de andere.

Misschien moet ik leren beter met mijn tijd om te gaan :)

Vlinder307

Ben je alleen Kaatje of heb je een gezin..
Idd ieder mens heeft ontspanning nodig om energie op te laden.
Door de week zitten je dagen ontzettend vol dus dan kan je weinig extra's meer doen.
In het weekend op zaterdag en zondag lekker uitslapen en dan op zaterdag 4 uurtjes besteden aan huishouden boodschappen etc? Lekker op je gemakje? Muziekje erbij etc etc..
Zondag een uurtje voor de was en zou je op zaterdagavond weg kunnen (mits je fit bent) en verder op zondag kunnen lanterfanten , je zal toch op 1 of andere manier ergens je energie vandaan moeten halen anders trek je het niet.
Zelf heb ik wisselende diensten van 7.00 tot 15.00 ben dan 16.00 thuis of van 14,30 tot 22,30 ben dan 11.30 thuis dus heb wat meer ruimte in de ochtenden om dan huishoudelijke taken te doen al ben ik dan ook wel helemaal brak s'avonds het is lastig idd..

En ken je grenzen qua ziek zijn ziek is ziek!!

Liefs..xxx

Kaatje

ik overtreed mijn eigen grenzen heel vaak totdat het vaak te laat is.
als het niet gaat, misschien moet ik me morgen dan maar ziek melden. Ik meld me niet graag ziek.

ik ben helemaal alleen in een groot fijn rustig huis.
Afgelopen weekend was het gewoon te bont en het weekend ervoor ook al. vorig weekend verjaardag gevierd, hele weekend mensen over de vloer en afgelopen weekend, was ik vrijdagavond weg, zaterdag de hele middag buiten bij activiteiten, 's ochtends snel boodschappen doen en gisteren was ik helemaal leeg en op. Heb zelfs de was niet gedaan.

Oh ik zou graag wisselende diensten willen hebben! Kunnen we niet een weekje ruilen?

Kaatje

Voordeel van niet fit zijn is:
languit op de bank liggen en "Wie trouwt mijn zoon" kijken. :) :) :) :)