Enorme schulden

Started by Kaatje, Sep 12, 2010, 11:27 PM

Previous topic - Next topic

Chrissie

Jeetje een dubbele bonus ( deze topic en die van het budget), het gaat jou echt voor de wind heerlijk voor je Meid. Dat wordt vandaag dubbel zweten met onze dansjes   ;D

Je bent super bezig!!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Kaatje

dank je wel Chrissie :)
ik heb mezelf getrakteerd op gebak :) :)

peter

Het gaat steeds beter!!
Peter
Administrator Forum

Kaatje

Salaris en geld van de woningbouw staat op mijn bankrekening. Ik wordt een beetje eng van zoveel geld eigenlijk. Bang om te snel en te veel geld uit te geven.

zaterdag ga ik wel de stad in om kleding te kopen voor mijn nieuwe baan. daar kan ik niet meer in spijkerbroek op het werk komen.

Kaatje

http://www.youtube.com/watch?v=RUdHtjFc61I

zo mooi!

ik ben even weggeweest (ziek en een weekend weg) ben nog niet helemaal in de stemming om hier alles bij te lezen en mijn standen te posten. Hopelijk vanaf dit weekend of volgende week weer.

peter

mooi nummer, wordt ik even stil van
Peter
Administrator Forum

Chrissie

k9fn

Alweer zo'n kanjer hier!!
Geweldig gedaan meissie! Jij gaat het met zo'n instelling nog heel ver schoppen in het leven!

Kaatje

@k9fn: sorry lees nu pas je bericht. dank je wel daarvoor!

Vandaag geprobeerd voor het eerst in mijn leven brood te bakken. Het is redelijk gelukt. De bovenkant is te hard en het brood is naar mijn mening te zout. Misschien nog een keer proberen :) :)

Ik zit er over te denken om mijn verhaal in een boekvorm te gaan schrijven. Mijn verhaal over mijn schulden en de rest van mijn leven. Heb geen idee of er mensen zijn die op mijn verhaal zitten te wachten.

Elke dag leer ik weer een beetje meer. Heb nog lang niet mijn financi

peter

Kaatje,

Er zijn genoeg mensen die graag jou (nu) boek willen hebben. Bespaart ze een hoop ellende.
Peter
Administrator Forum

Buster

BUURMAN!!!  ;D

Heerlijk bericht om te lezen en zoooo herkenbaar (hoor het gegrinnik,...)

Kaatje

Buster, ik hoor het gegrinnik :) :)
De buurman helpt zo af en toe al met de tuin :) Kan inderdaad het boren ook wel aan hem vragen.

Chrissie

Kaatje

Je helpt zoveel mensen met jou boek, ik zou zeggen ga ervoor!
Zelf schrijf ik ook alles op en bewaar het in een multomap....maar of ik het in boekvorm zou uit geven dat weet ik niet. Maar ik zeg nooit nooit want in 2007 riep ik het ook heel hard nooit ga ik mijn schulden met de wereld delen en zie nu ik zit hier op dit geweldige forum, zo zie je maar weer alles kan verkeren  ;D ;D

Kaatje

ja dit is een super forum waar ik veel steun uit haal :) Ik vind het heel fijn dat je toch hier mee schrijft en vele mensen de verhalen kunnen lezen :)

Ik heb al een stuk geschreven en heb het gisternacht terug zitten lezen. Als ik dan lees hoe ik veranderd ben in een jaar, dat is echt bijna niet te beschrijven :) En zonder jullie stuen en luisterend oor ben ik zo veranderd :) :)

Vlinder307

Ah mooi dat je een boek wilt gaan schrijven!!
Ik denk wel degelijk dat mensen hier wat/veel aan hebben er zitten zoveel mensen in financiele problemen en wat is er fijner om te lezen dan iets wat zo herkenbaar is.
Hoe ga je het opstarten?

Liefs Vlinder..