Enorme schulden

Started by Kaatje, Sep 12, 2010, 11:27 PM

Previous topic - Next topic

Kaatje

Mijn paasweekend kan niet beter beginnen. De manager belde mij vanmiddag, ik krijg toch salarisverhoging. Omdat ik aan heb gegeven dat ik de salarisverhoudingen vreemd vind en gevraagd heb, waarom ik alle moeilijke dossiers krijg, terwijl anderen meer salaris krijgen. Ik wilde daar wel een verklaring op hebben. Als ze goede argumentatie hebben, dan kan ik het begrijpen. Maar de manager is met HRM in gesprek geweest en ik krijg er salaris bij :):)

peter

Fijn Pasen, dit heb je verdiend! Geniet maar lekker van de zon.
Peter
Administrator Forum

Freek en Jolanda

Wat fijn dat je toch salarisverhoging krijgt!
Freek en Jolanda

Kaatje

Ik ben er echt heel blij mee.

Kaatje

Ik heb een toch een 2e bankrekening geopend, zodat ik daar het geld voor de maand erop kan zetten. Maar wat is een re

Kaatje

http://www.robsbudgetmenus.nl/specials/72-tipsgoedkopereten

Deze site heb ik gevonden. Ik heb me aangemeld voor het weekmenu en er zitten echt lekkere recepten tussen. Voor 1 persoon doe ik dan de helft van de ingredi

Freek en Jolanda

Quote from: kaatje on Apr 21, 2011, 09:22 PM
Ik heb een toch een 2e bankrekening geopend, zodat ik daar het geld voor de maand erop kan zetten. Maar wat is een re
Freek en Jolanda

Kaatje

Ik heb het ook van jullie overgenomen. Daarnaast heeft de gemeente gezegd dat ik een rekening moet hebben waarop ik niet rood kan staan als ik voor schuldhulp in aanmerking wil komen.

En ik heb toch gemerkt dat ik toch nog te makkelijk en te snel geld uitgeef. Als ik het geld voor de hele maand pin en contant in huis heb, dat werkt ook niet echt, want dan vergeet ik wel eens wat in mijn kasboek te schrijven. En daarmee ga ik niet uit de schulden komen.

Daarnaast heb ik deze week weer wat verkocht op marktplaats. Vorig weekend zag ik het allemaal niet meer zo helder en heb een aantal spullen op internet gezet en dat heeft dus gewerkt.

Buster

Kaatje, puur voor boodschappen zijn we met 2 volwassenen en een grote hond

Chrissie

Gefeliciteerd met je geweldige nieuws Kaatje! Je pakt de zaken goed aan, fantastisch hoor. Pluimpje voor jezelf!

En misschien kan je nog wat met deze tip: ik deelde het weekbedrag 75 euro door zeven en dan mocht ik 10 euro per dag besteden( dus voor jou wordt dan 45:7=6 euro per dag) en dan ging ik naar de winkel en ik zette op een lijstje wat ik nodig had en zette achter de boodschappen hoe duur het was en dan wist ik precies wat ik mee kon nemen en wat ik moest laten liggen. In het begin is het even puzzelen maar op een gegeven moment heb je snel in de gaten dat het perfect werkt en dan kom je heel goed uit met het weekgeld.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Kaatje

Zo de 1e zaterdag boodschappen doen met mijn weekbudget zit er op. Ik heb besloten dat mijn week van zaterdag tot en met vrijdag is. Zaterdags doe ik bijna altijd boodschappen voor de aankomende week. Alleen de laatste tijd ging ik vaak doordeweeks ook nog naar de supermarkt en dat moet ik niet meer doen, tenzij het echt nodig is, maar dat was het de laatste tijd niet eens.

Ik heb eten voor de hele week in huis, ook fruit gehaald, want merkte dat ik dat toch miste. Ook was er wc-papier nodig en maandverband/tampons. Maar voor

Freek en Jolanda

Wij hebben ook van de zonnige paasdagen genoten, even niet denken aan de schuld die ons achtervolgt. Het tussendoor boodschappen halen was voor ons altijd het grootste probleem om rond te komen met het huishoudgeld. Je voelt je af en toe zo rottig dat je het e.a. wilt gaan compenseren met lekkere dingen. Het is allemaal heel herkenbaar.

Laat ons weten of Robs budget wat is. Wat is de link daarnaar toe, ik ben hem even kwijt.

Freek en Jolanda

Kaatje

http://www.robsbudgetmenus.nl/specials/72-tipsgoedkopereten

Dit is de link naar zijn site. Ik ga aankomende week maar 1 gerecht (die eet ik 2 dagen) proberen.
Vandaag rijstgerecht gemaakt ook voor morgen, en dan heb ik nog voor 1 dag een soep met brood. En dan zaterdag weer opnieuw kijken wat ik voor die hele week doe.

Ik heb een zwak voor lekkere dingen, zeker als het allemaal niet gaat zoals ik graag wil of als ik me niet goed voel. Dus ben heel benieuwd hoe het me aankomende week zal vergaan. (tuurlijk houd ik jullie op de hoogte)

Heerlijk he even genieten van de zonnige paasdagen en niet denken aan de schulden.

Kaatje

Het 1e gerecht van robsbudgetmenu heb ik gemaakt. Wat een voedzaam gezond en goedkoop gerecht is het en morgen kan ik het opwarmen. :) :)

Morgen nog 1 dag en vanaf zaterdag begint mijn nieuwe week met weekgeld. Maar ik ben alweer 2x in de supermarkt geweest, omdat ik zo'n zin had in zoetigheid. Dus dat is wel minder, maar ik heb nog wel geld over van mijn weekbudget.

Kaatje

oh 9 mei heb ik gesprek bij de gemeente voor het intakegesprek voor schuldhulpverlening. Ik moet nog een aantal stukken meenemen voor dat gesprek.

Ik zie er ook wel tegenop, maar ik weet dat ik naar dit gesprek moet gaan.