Enorme schulden

Started by Kaatje, Sep 12, 2010, 11:27 PM

Previous topic - Next topic

Chrissie

Kaatje dat komt echt wel dat licht in die tunnel die had ik ook niet direkt in het begin toen ik de confrontatie aanging en alles op een rijtje had gezet. Zet gewoon je schouders eronder en ga ervoor dan komt die licht in de tunnel vanzelf, hou vol meid!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Kaatje

@hopeloosje: thuis wonen is voor mij geen optie. Het is zo makkelijk gezegd je vaste lasten op tijd te betalen en dan pas de overige schuldeisers. Ik weet dat ik eind deze maand/begin volgende maand stevig over mijn contract moet gaan onderhandelen. En nu zie ik alleen maar beter in waarom ik die onderhandeling goed in moet gaan en alles er voor mezelf uit halen wat mogelijk is en dat is meer salaris, niet een paar tientjes, maar meer.

@chrissie: ik doe mijn best om vol te houden, maar is niet altijd makkelijk, maar ik ben zo blij dat ik hier mijn hart kan luchten en dat doet me goed :)

Freek en Jolanda

Kaatje, kom op, je bent nu bezig om je problemen aan te pakken, alle begin is moeilijk. Hou vol he!
Freek en Jolanda

Kaatje

Ik doe mijn best om vol te houden.

Woensdag heb ik contractbespreking.

Dick

Geloof in jezelf, het gaat je lukken!
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Buster

Hey en Kaatje,.. ook al lukt het niet,... het verhogen van je inkomen kan altijd nog.
Ik snap dat je het super graag wil, maar hou ook rekening met een negatieve uitslag.
Gewoon om jezelf een buffer te geven.

Mocht je werkgever het op de een of andere manier anders zien kun je altijd nog gaan solliciteren naar een andere baan.
Eerst maar eens het gesprek in, dan het volgende gesprek in en kijken hoe de zaken er dan voor staan.

Veel succes!

Kaatje

Dank jullie wel.

Ik ben me al aan het voorbereiden voor woensdag. Heb al een aantal punten op papier staan. Ik wil graag salarisverhoging, maar zal ook in mijn achterhoofd moeten houden dat het kan dat ze me geen salarisverhoging willen geven.

Ik weet al wel dat ik niet direct ja of nee zal zeggen, maar dat ik er over na wil denken over hun voorstel, en dat ik niet direct in dat gesprek een antwoord geef.

Mocht het negatief uitpakken, dan kan ik altijd nog de brieven de deur uit doen. in de branche waarin ik werk, zijn relatief veel vacatures. Dat is wel een voordeel.

Maar hoe dan ook, om mijn schulden op te kunnen lossen, heb ik meer salaris nodig.

Dick

Kaatje, succes voor morgen!
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Kaatje

Freek en Jolanda

Ook vanuit Lelystad morgen heel succes !!!!
Freek en Jolanda

Chrissie

Kaatje ik hoop dat je dit nog leest maar ook vanuit Groningen heel veel succes morgen!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Kaatje

@chrissie: nog dank je wel!

Ik heb het gesprek gehad. Geen salarisverhoging, wel contractverlenging voor 1 jaar.

Buster

Ik weet dat dit balen voor je is, maar toch gefeliciteerd met het contract!

En nu eerst even aan jezelf denken voordat je je CV's uit het stof trekt.
8) De zon schijnt en das niet voor niks.
Meer dan wat je nu doet en gedaan hebt kunnen eisers niet van je verlangen, dus doe dat ook jezelf niet aan.

Freek en Jolanda

Je moet het positief bekijken je behoud werk voor een jaar en de zon schijnt.
Freek en Jolanda

peter

Quote from: kaatje on Apr 20, 2011, 07:22 PM
@chrissie: nog dank je wel!

Ik heb het gesprek gehad. Geen salarisverhoging, wel contractverlenging voor 1 jaar.

Je behoud werk, jammer dat je geen salarisverhoging hebt gekregen. Misschien komt dit volgend jaar.
Peter
Administrator Forum