Enorme schulden

Started by Kaatje, Sep 12, 2010, 11:27 PM

Previous topic - Next topic

Kaatje

@marco: het examen is niet goed gegaan. 2 vragen waarvoor je 27 punten kon halen wist ik niet, en 2 andere vragen wist ik ook niet en daarvoor kon je 5 punten krijgen. Ik kan nog maximaal een 6,8 halen. Ik hoop wel dat ik het gehaald heb, maar ik denk ik het niet. Ik krijg binnen 6 weken de uitslag. (1 week is al bijna verstreken, dus nog 5 weken)

Morgen weer terug naar het ziekenhuis, dan krijg ik de uitslag van de onderzoeken. Ben benieuwd wat ze daar gaan zeggen.

Ik heb afgelopen week een boek en een kastje verkocht, bij elkaar

peter

QuoteIk was met mijn administratie map bezig en vroeg me af of het nuttig/belangrijk is om jaarafrekeningen van de energie/gas te bewaren, nadat ik ze al gecontroleerd heb en alles goed er op staat. Bewaren jullie ze of gooien jullie ze weg? Dat vroeg ik me op deze zondagmiddag af.

Wij bewaren de jaarafrekeningen gedurende 5 jaar. Het is af en toe handig om terug te kijken.
Peter
Administrator Forum

Buster

Ik bewaar ze dit jaar voor het eerst.

Sinds dit jaar hebben we ook een gezamenlijke map met paperassen.
Alles staat nu op allebei onze naam, vandaar.

En ik wil Evides even in de gaten houden, die maakten er het laatste jaar tot 2x toe een potje van.
Ik wil wel eens zien of het klopt.
(voor de rest ben ik geen control freak hoor!  ;D)

Kaatje

Ik denk altijd wat geweest is geweest, daar valt niets aan te veranderen. Maar misschien dat het inderdaad handig is om te bewaren om af en toe terug te kijken en er wat van te leren.

marco

Jammer dat het niet zo goed is gegaan met je examen, maar een 5,5 is nog altijd voldoende. Succes morgen in het ziekenhuis.
Marco en Bianca

Kaatje

dank je wel!
Ik hoop dat ik een 5,5 heb, maar dat is dus afwachten, anders kan ik in juni nog een keer.

Kaatje

Vandaag ben ik zo blij!!! :):):)

Ik kom net thuis, maak de post open en zie dat ik maar liefst

Buster

Wat ontzettend gaaf!

Heb je niet voor niks de hele winter met een dekentje op de bank liggen kou kleumen!

Kaatje

Ja dat is zeker zo, en achteraf gezien vond ik die kou nog reuze meevallen.

In vorig huis waar ik woonde was enkel glas en alleen verwarming in de woonkamer, daar was het de winter ervoor veel kouder.

En hiervan wordt mijn bankrekening ook erg blij :):)

Kaatje

oh ik heb verkeerde reactie neergezet, die teruggaaf van gas en electra is zonder verwarming. ik woon in appartement met blokverwarming. hiervan krijg ik overzicht volgende maand of ik geld terugkrijg of niet. maar ik ga er van uit dat ik geld terugkrijg. de vraag alleen is hoeveel.

vandaag beoordelingsgesprek gehad. ik krijg nu geen salarisverhoging. indien ik vanaf nu laat zien dat ik de targets haal, dan kan ik met goede argumenten komen in april/mei tijdens het gesprek. nu doen ze niets. ook al zijn er andere collega's met lagere functie die meer verdienen dan ik. en collega's die dezelfde functie hebben, maar niet extra werk doen, wat ik wel doe en die ook ruim meer verdienen. en dan praat je rustig over minimaal 250 euro per maand meer. sommige zitten er wel 500 erboven. Die 3 a 4 maanden kan ik nog wel wachten. Maar indien dit niet gebeurd dan kies ik voor mezelf.

peter

Dit lijkt op een soort discriminatie.
Peter
Administrator Forum

Buster

Targets blijven lastig,....

Succes ermee in elk geval.

Kaatje

@peter: hoezo lijkt dit op een soort discriminatie?

Buster

Omdat er onderscheid word gemaakt tussen jou en collega's die voor minder werk meer geld krijgen.

peter

Je werkt meer, voor minder geld. Dus dit lijkt op discriminatie.
Peter
Administrator Forum