Het grote huishoudgeld topic

Started by Freek en Jolanda, Aug 31, 2010, 06:50 PM

Previous topic - Next topic

peter

Peter
Administrator Forum

Kaatje

Wat me opviel is dat het totaal aan boodschappen niet overeenkomt met de optelling van de 3 bedragen.

maar jullie zijn inderdaad goed bezig!

Freek en Jolanda

Quote from: kaatje on May 11, 2011, 10:25 PM
Wat me opviel is dat het totaal aan boodschappen niet overeenkomt met de optelling van de 3 bedragen.

maar jullie zijn inderdaad goed bezig!

Schrijf en tel fout. Op de giro staat nu 302,85. (Er 3,75 af voor het basispakket)
Freek en Jolanda

Freek en Jolanda

Boodschappen 13-05-2011

Boni Lelystad LELYS,PASxxx   -  49,45 EUR   
Lidl Lelystad LELYST,PASxxx  -   21,23  EUR
Aldi Lelystad LELYS,PASxxx   -   24,20 EUR
Totaal                               -      94,68 EUR

Saldo Boodschappen rekening

Saldo                  302,85   (06-5-2011)
Boodschappen   -  94,68     (13-05-2011)
Saldo                  208,17     (13-05-2011)       (Beschikbaar voor boodschappen tot 24-5-2011)
Freek en Jolanda

Freek en Jolanda

Boodschappen 20-05-2011

Boni Lelystad LELYS,PASxxx   -  40,10 EUR    
Lidl Lelystad LELYST,PASxxx  -   33,47 EUR
Aldi Lelystad LELYS,PASxxx   -   16,54 EUR
Totaal                               -      90,11 EUR

Saldo Boodschappen rekening

Saldo                   208,17     (13-5-2011)
Boodschappen   -    90,11     (20-05-2011)
Saldo                   118,06     (20-05-2011)       (Beschikbaar voor boodschappen tot 24-5-2011)

Via mijn weblog kreeg ik de vraag onze bonnen te laten zien. Wij doen boodschappen op onze manier en blijven binnen ons budget. Dat is voor ons belangrijk. Het kan nog goedkoper, maar enige kwaliteit van leven vinden wij noodzakelijk om te kunnen leven.

Freek en Jolanda

Kaatje

Wat is de reden dat ze de bonnen wilden zien?

Freek en Jolanda

Dat wij uitkomen met 100 euro per week. Sommige willen dit niet geloven.
Freek en Jolanda

Kaatje

Dat is toch raar dat sommigen niet willen geloven dat jullie met

Freek en Jolanda

Ja, ik laat de bonnen zien, het maakt ons niet uit.
Freek en Jolanda

Chrissie

QuoteDat wij uitkomen met 100 euro per week. Sommige willen dit niet geloven

Dit heeft te maken met dat hun het niet voor elkaar kunnen krijgen en zo laten jullie heel mooi zien
dat het wel wil en dat hun hun beleid beter aan moeten passen.

Jullie houden weer over deze maand wat heerlijke h
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

peter

Laat anderen vinden wat ze willen. Maar ondertussen hebben jullie het huishoudbudget onder controle en jullie houden zelfs geld over.
Peter
Administrator Forum

marco

Niets van aantrekken, gewoon zo doorgaan!
Marco en Bianca

Buster

Wie weet is het voor een ander moeilijk om zich aan dat streef bedrag te houden.

Jullie zijn natuurlijk met zijn viertjes (toch?)
Ik moet je zeggen dat wij sinds we met zijn drietjes zijn (plus grote hond) het ook NET redden met

Chrissie

Buster jij schrijft net zoals Freek en Jolanda en de anderen hier de bonnetjes op en dan automatisch grijp je sneller in en past je op de situatie aan. En een iedere  gezin heeft een andere samenstelling en daardoor ook andere uitgaven.

Maar sommige mensen ( lees sommige) willen zich niet aanpassen en op de oude voet doorgaan en dan komen ze ook niet aan het streefbedrag. En daardoor geloven ze een ander niet als die wel het streefbedrag halen of er zelfs onder komen.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

jan

Quote from: Chrissie on May 25, 2011, 03:06 PM
Buster jij schrijft net zoals Freek en Jolanda en de anderen hier de bonnetjes op en dan automatisch grijp je sneller in en past je op de situatie aan. En een iedere  gezin heeft een andere samenstelling en daardoor ook andere uitgaven.

Maar sommige mensen ( lees sommige) willen zich niet aanpassen en op de oude voet doorgaan en dan komen ze ook niet aan het streefbedrag. En daardoor geloven ze een ander niet als die wel het streefbedrag halen of er zelfs onder komen.

Chrissie, dit klopt helemaal. je moet slim om gaan met geld dat binnenkomt, anders kom je nooit uit de zorgen.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator