Studentenblad werft studentes voor webcamseks

Started by Dick, Aug 28, 2010, 11:14 PM

Previous topic - Next topic

Dick

LEIDEN - Leidse studentes worden in een advertentie in de introductiegids van de Hogeschool Leiden aangemoedigd om voor een erotisch bijbaantje te kiezen: uitkleden voor een webcam of mannen behagen met erotische telefoontjes. Dit meldt het AD.

bron Ad.nl
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Dick

Fijn zo`n school, dit past echt bij hedendaagse normen en waarden.
Mvgr

Dick

peter

Dit is heel slordig van deze school, dit is niet op het randje maar over het randje!
Peter
Administrator Forum

janirene

Ons land glijdt langzaam af naar de afgrond!

marco

QuoteDe uitgever van het boekje zelf vond de advertentie 'op het randje'.

Als je twijfelt dan, doe je dit toch niet. Overleg eerst met de school...... Het draait blijkbaar alleen om geld
Marco en Bianca

Buster

Ik begrijp de ophef niet zo,...

Bloot/Sex voor geld is het oudste werk van de wereld.
Bladen, tv, internet, alles staat er bol mee, dus waarom niet in een studenten krantje?
Alsof studenten de aller netste personen zijn.

Zolang de beurzen naar beneden gaan en de huurprijzen omhoog, het college geld duurder word en de uur lonen laag blijven, (als je al een baantje weet te scoren)

Als we het dan toch over normen en waarden hebben laten we dan beginnen bij de klant.
Zolang de vraag er is, zal er aanbod zijn.

Dick

Mvgr

Dick

Buster

Psies, afschaffen die doorsnee mannen!  ::)

Nee, dat is onzin natuurlijk, maar wat ik meer bedoelde, dat artikel waar bejaarden honger leiden, kijk dat vind ik nou wel iets om me druk over te maken.
Of de babylijkjes die zijn gevonden in Geleen.
Of dat de Voedselbank geen fondsen meer heeft en bijna niet meer vooruit kan, DAT vind ik erg.

Dick

Dat laatste vind ik ook erg en daar maak ik mij ook druk om.

En om achter een webcam te gaan zitten, is een eigen keus. Ouderen kiezen er niet om om honger te lijden. Dit is inderdaad bijzaak.
Mvgr

Dick