Censuur door Forum beheer

Started by marco, Jul 22, 2010, 08:00 AM

Previous topic - Next topic

Buster

Hmm,... zet je wel aan het denken.
Ben waarschijnlijk binnenkort weer werkloos en dus op zoek naar een inkomen,... ;)

peter

Quote from: Buster on Nov 24, 2010, 07:10 PM
Hmm,... zet je wel aan het denken.
Ben waarschijnlijk binnenkort weer werkloos en dus op zoek naar een inkomen,... ;)
Jij mag adverteren............
Peter
Administrator Forum

Buster

hahaha grapjas,...

Ik geloof dat mijn geweten onbetaalbaar is.

peter

Ik heb vertrouwen in jou, misschien moet je wel een (eerlijk) schulden of een budgetbureau opzetten. Je hebt de ervaring en de kennis om mensen in soort gelijke positie te helpen. Als je uitgaat van een andere opzet, zonder echte $$$ tekens in je ogen, kun je veel klanten krijgen. Je heeft geen BMW te rijden, maar je kan zo toch een aardige boterham verdien. Je begint klein en je zult steeds verder groeien.

Ik weet zeker dat je dit kan en goed zult doen. En wij kunnen je altijd helpen met advies en mensen naar je verwijzen.

Ik meen wat ik schrijf!
Peter
Administrator Forum

Buster

Nou Peter,....

There's no time like the present.
Ben net per direct ontslagen en heb een vacature gevonden voor omscholing naar schuldhulpverlener via het UWV, dus wie weet,....
Enne,... heb geen rijbewijs dus ben al tevreden met een OV abonnement en een nieuwe Gazelle fiets hahahaha.

peter

Je weet het maar nooit, ik hoop dat die vacature voor schuldhulpverlener wat gaat worden. Dit is echt iets voor jou.
Peter
Administrator Forum