Censuur door Forum beheer

Started by marco, Jul 22, 2010, 08:00 AM

Previous topic - Next topic

marco

Censuur door Forum beheer

Ik kreeg het verzoek van Peter waarom ik de nederlandsebudgetcoach.nl een niet zo goede dienstverlener vindt (Heb je hier geen problemen mee peter!!)<br /><br />Hier volgt mijn onderbouwing<br /><br />1. Het tarief is niet zichtbaar en opvraagbaar<br />2. De directie is onbekend<br /><br />
Quote<em> wrote</em> ...<br />Tot slot nog het verschil van ondernemingsvorm. NBC is een commerci
Marco en Bianca

peter

Marco,

Lees de forumvoorwaarden, verder gaan wij hierover niet in discussie.
Peter
Administrator Forum

marco

De website van de nederlandsebudgetcoach.nl is al geruime tijd niet meer online. Dit zegt m.i. voldoende over deze onderneming. Ga google naar nederlandsebudgetcoach.nl en je ziet dat ze nergens meer adverteren (zoals marktplaats).

Ik mag het niet zeggen, mijn vermoeden blijft heel sterk dat het niet goed zit met deze club.
Marco en Bianca

Dick

Je moet voorzichtig zijn met je uitlatingen, maar gevoelsmatig geef ik je gelijk.
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

peter

Quote from: Dick on Nov 11, 2010, 05:32 PM
Je moet voorzichtig zijn met je uitlatingen, maar gevoelsmatig geef ik je gelijk.

Ik kreeg in juni onderstaande bericht. Het is natuurlijk raar dat ineens hun website al weken niet meer toegankelijk is. Dit zet je natuurlijk aan het denken.

QuoteContact Page Form for schulden-vrij.info, Forum voor mensen met schulden
Name: xxxxx
Email: xxxxxxx
Wij verzoeken u dringend de volgende link te verwijderen en/of aan te passen. http://www.schulden-vrij.info/index.php?action=printpage;topic=41376.0
Uw forum suggereert dat de Nederlandse BudgetCoach mensen in problemen brengt, zonder dat er enige vorm van onderzoek is geweest naar ons bedrijf. De Nederlandse BudgetCoach ontvangt wekelijks lof van haar cli
Peter
Administrator Forum

marco

Je leest verder ook niets meer over, ik heb er nooit een goed gevoel over gehad.
Marco en Bianca

jan

Je kan beter naar een erkende instantie gaan, met een keurmerk, ondersteund door bijvoorbeeld het NIBUD. Het jammere is dat de klanten hiervan de dupe zijn. Het ergste van alles wij hebben het hier over mensen, die al flink in problemen zaten en een laatste strohalm probeerde te pakken om te voorkomen dat zij alles kwijt raakten.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Buster

Het is toch heel simpel;

Plaats gerust iedere dienst die je wil.
Het forum kan bezoekers adviseren om in zee te gaan met organisaties die zijn aangesloten bij het NVVK.

Zo breng je niemand in diskrediet en laat je het keuren over aan een erkende organisatie.

Dus mensen; ga in eerste instantie naar een GKB, wilt u toch met een ander bureau in zee, laat u dan adviseren door het NVVK.
Uit ervaring blijkt dat doorgaans dat bureaus geen of weinig bijdragen vragen voor hun dienstverlening.
Erkende bureaus krijgen dit namelijk vergoed vanuit het rijk en vragen hierbij dan ook geen bijdrage van u als deelnemer.
Houd u vooral wel in de gaten dat u ten alle tijden ZELF verantwoordelijk bent voor uw administratie en het verloop van uw schuldaflossing.

jan

Mooier kan ik het niet zeggen!
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Freek en Jolanda

Iedereen kan een administratie cq budgethulp bureau opzetten. Je gaat naar de Kvk en klaar is Freek. Je hoeft nog geen kennis te hebben van zaken. Je adverteert goedkoop via het internet en er trappen er altijd een aantal mensen in. Je laat altijd als eerste hun rechtsbijstandverzekering opzeggen, dit voorkomt claims.

Ik ben blij dat wij het zelf gaan redden, in 2009 hebben wij ook het internet afgezocht naar hulp, na wat mail en de kosten van budgetbeheer hebben wij besloten hetzelf te gaan doen. Als het water te je lippen staat ben je kwetsbaar en gevoelig voor mooie praatjes.

Dit wou ik even kwijt.
Freek en Jolanda

peter

Een gewaarschuwd mens telt voor twee!! Onderstaande Bericht van Buster onderschrijf ik helemaal.

QuotePlaats gerust iedere dienst die je wil.
Het forum kan bezoekers adviseren om in zee te gaan met organisaties die zijn aangesloten bij het NVVK.

Zo breng je niemand in diskrediet en laat je het keuren over aan een erkende organisatie.

Dus mensen; ga in eerste instantie naar een GKB, wilt u toch met een ander bureau in zee, laat u dan adviseren door het NVVK.
Uit ervaring blijkt dat doorgaans dat bureaus geen of weinig bijdragen vragen voor hun dienstverlening.
Erkende bureaus krijgen dit namelijk vergoed vanuit het rijk en vragen hierbij dan ook geen bijdrage van u als deelnemer.
Houd u vooral wel in de gaten dat u ten alle tijden ZELF verantwoordelijk bent voor uw administratie en het verloop van uw schuldaflossing.
Peter
Administrator Forum

Buster

Fijn!

Vooral die laatste zin, daar gaat het wel eens mis.
Ook bij het GKB, WSNP of welke andere regeling dan ook.
Het blijft de taak van de schuldenaar om te vragen hoe alles verloopt, hoe de zaken ervoor staan.

Blijf aan de bel trekken.
Voor hen die het zelf willen oplossen zijn er tips genoeg te krijgen.
Maar vooral in de eerste fase van het oplossen is het fijn als er iemand met je meekijkt die van de hoed de rand weet.
Dat hoeft zelfs niet altijd een bureau of instelling te zijn, dat kan ook een goede vriend of buurvrouw zijn.

Succes!

marco

Lees vooral de hulpverleners bijsluiter. Resultaten behaald in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.
Marco en Bianca

janirene

Er zijn genoeg oplichters op internet, tegenwoordig maak je met een cursus "Hoe maak ik een webpagina" een mooie webpagina, met mooie teksten, plaatjes en veel mensen trappen erin. Als de nood hoog is pak je alles aan. Dus als er een mooie hulpverlener zijn diensten aanbied op het forum, verwacht ik dat Peter deze verwijderd. Een NIBUD zal niet op een schuldenforum zien adverteren, maar een dubieus bedrijf wel. Het NIBUD is veel te bekend en heeft helemaal geen reclame nodig.

peter

Wij verwijderen standaard alle SPAM van het forum. Dus geen zorgen.
Peter
Administrator Forum