Kunnen jullie het Forum Schulden.tk

Started by Js/10, Jul 13, 2010, 12:00 AM

Previous topic - Next topic

Js/10

http://www.hotforum.nl/forum/schulden/

Is dit een concurent of werken jullie samen, wat vinden jullie hiervan?

peter

Dit is geen concurrent en we werken niet samen. Het is een goed forum, waar je snel antwoord krijgt op je vragen van lotgenoten maar ook van deskundigen zoals bewindvoerders en van mensen die bij een incasso bureau werken. Het forum is laagdrempelig en anoniem. 
Peter
Administrator Forum

leon

Het is wel een druk bezocht forum, maar er zijn geen moderators.

peter

Quote from: leon on Jul 13, 2010, 08:53 PM
Het is wel een druk bezocht forum, maar er zijn geen moderators.

Ik zie weinig misstanden, er is daar veel sociale controle. Op Spam bericht wordt door de forum bewoners gereageerd. Verwijderen van Spam duurt een aantal dagen.

Op het forum van het Nibud blijven Spam berichten soms weken staan.
Peter
Administrator Forum

Buster

Het grootste verschil is dat de schrijvers bij tk vaak aan het begin midden of eind van ene regeling zitten (veelal WSNP) schrijvers op dit forum zijn veelal mensen die zelf (lees zonder regeling) aan het afbetalen zijn.

Allemaal halen ze de broekriem aan.
En hebben ze het zwaar.

cleo

Dit forum heeft een te hoge drempel, omdat je hier eerst moet registeren, met je eigen email, voordat je hier een vraag of antwoord kan geven.

peter

Je kan ook een @hotmail.com of @live.nl email aanmaken. Voor dit forum moet je inderdaad registeren, dit ter voorkoming van SPAM en allerlei andere onzin.

Registeren staat vrij.
Peter
Administrator Forum

dreamsharing

Quote from: cleo on Dec 22, 2010, 04:20 PM
Dit forum heeft een te hoge drempel, omdat je hier eerst moet registeren, met je eigen email, voordat je hier een vraag of antwoord kan geven.

Ik zat voorheen ook vaak op schuldenforum.tk helaas was dat allemaal zo onoverzichtelijk als je gepost had of zelf wat schreef...keek je 3 dagen later b.v weer naar je posting dan was je zo lang aan het zoeken voor je het weer gevonden had!!Helaas heb ik mijn laatste posting helemaal niet meer terug gevonden???

En heb me hier aangemeld...en ik heb er nog steeds geen spijt van...snelle en eerlijke reacties waar ik vandaag heel erg druk mee aan de slag ben geweest.

Ik heb het idee dat zolang je jouw "ellende" anoniem wilt blijven houden je ook niet de weg durft te gaan bewandelen waar je uit de totale anonimiteit wordt gehaald..je zult hoe dan ook je schulden moeten gaan oplossen!!!

Gr.Dreamsharing

Buster

Ik heb mijn meeste kennis opgedaan bij tk. Toen ik in eerste instantie op zoek was naar de rechten van een schuldenaar, en ik heb er veel aan gehad. Toch vind ik het hier "fijner".
(er was toen een poster die onder 2 namen aan het posten was en niet het beste met je voor had,...)

Uiteindelijk blijf je zelf met je eigen doel voor ogen je eigen sores oplossen.
En gedeelde smart blijft halve smart! :D

Oja, en tegenwoordig zijn er wel 2 moderators. Nemesis en Jolanda.
Petje af voor de dames, ze doen dit al heel lang en hartstikke goed.

peter

Het forum van schulden.tk heeft ook zijn voordelen, het is laagdrempel en je krijgt ook antwoord op je vragen.

Op ons forum moet je registreren en wij bewaken de ip adressen ter voorkoming van dubbele registraties en berichten die niet voldoen aan onze eisen. Een van onze eisen is het hebben van respect voor elkaar.

Het forum van schulden.tk is kwalitief verbeterd, dit is te danken aan het feit dat de moderators het forum goed bewaken.

Helaas heeft het forum last van mensen die niet het beste met je voorhebben. Soms zie je berichten waar ze elkaar het leven zuur maken. Maar het is minder dan het geweest is

Peter
Administrator Forum

Dick

Wat ik het belangrijkste van alles vind, dat mensen die in de financi
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Buster

En ja hoor,... ik zat weer een paar dagen mee te lezen en her en der wat te reageren en de eerste ruzie is alweer gepasseerd,... Jammer.

peter

Jammer, volgens mij ligt het niet aan de moderators van dit forum. Iedereen kan reageren op dit forum, dit geeft veel nadelen, maar dit is ook de kracht van dit forum.

Vaak is daar Jan, Gerda of Piet. Dit kan je daar helaas niet tegenhouden. De moderator kan wel ip adressen controleren en blocken.

Ons forum geeft aan ons een waarschuwing, als iemand meerdere user-id's gebruikt. In een negatief bericht over een budgetcoach kwamen  steunbetuigingen van een ip-adres.

Met ruzie is iemand die hulp zoekt niet gebaad.
Peter
Administrator Forum

Dick

Ik kijk regelmatig rond op schulden.tk (overigens zonder te reageren) er zijn daar ook behulpzame mensen en een enkele plaaggeest. Wij hebben het als beheerders makkelijker, dit forumscipt kent veel mogelijkheden. Petje af voor de moderators.
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info