Harde aanpak wanbetaler zorg werpt vruchten af door Natasja de Groot

Started by marco, Jun 26, 2010, 08:00 AM

Previous topic - Next topic

marco

Harde aanpak wanbetaler zorg werpt vruchten af door Natasja de Groot

AMSTERDAM -  Het hard aanpakken van wanbetalers in de zorg begint zo langzamerhand zijn vruchten af te werpen. De mensen met een betalingsachterstand van zes maanden of langer krijgen sinds kort een fikse geldboete opgelegd en worden via de werkgever of uitkeringsinstantie gedwongen alsnog hun rekeningen te betalen. Door deze wanbetalers betaalt iedere Nederlander circa 45 euro teveel premie.<br /><br />Inmiddels hebben zo'n 10.000 mensen hun schulden afgelost. In totaal wordt 74 miljoen euro ge
Marco en Bianca

Buster

Buiten het feit dat je al snel deze dubieuze titel te pakken hebt, waarvan ik zeker weet dat het grootste gedeelte van die 300,000 echt niet opzettelijk niet betaald maar het gewoonweg niet KAN,....

Reken nou eens even mee;

Als ik verzekerd ben voor

jan

QuoteVolgens het CVZ betalen zo'n 300.000 mensen hun zorgverzekering niet

Als de zorgverzekering verplicht is, waarom verzekert de Staat niet zijn inwoners. Normaal gesproken krijgen mensen een standaard bedrag van de belasting terug. Laat ze het hiermee verrekenen. Iedereen behoort het recht te hebben op medische hulp. Soms lijkt het wel dat de medische zorg gebakken lucht is!

Het is eigenlijk te warm om te reageren!
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

marco

Ik ben het met je eens, wij behoren ons niet zorgen te maken over een zorgverzekering. Iedereen zou in principe vrije geneeskundige zorg moeten hebben. Als de staat het e.a zou overnemen zouden ook de kosten voor de gezondheidszorg minder worden. Voor iedereen zou dan ook de Balkende (of Rutte) norm geleden.

QuoteHet is eigenlijk te warm om te reageren!

Het wordt nog warmer ;D ::) :)
Marco en Bianca