INCASSO - Bezwaar tegen vordering via een incasso bureau.doc

Started by jan, May 13, 2010, 12:15 PM

Previous topic - Next topic

jan

INCASSO - Bezwaar tegen vordering via een incasso bureau.doc

http://www.schulden-vrij.info/index.php?action=downloads;sa=view;down=9

QuoteJan Schuldenaar
leenstraat 70
9999 ic Lenendaal
06-nummer
email@email.nl

Incasso Bureau Zonder Respect
Incassolaan 1
9999 IC Lenendaal
071-nummer
incasso@email.nl

Lenendaal 1 janari 2010

Geachte heer, mevrouw,

Ik ontving van u een brief waarin u mij sommeert binnen 8 dagen dagen de vordering betreffende het Nieuwsgroepen abonnement te voldoen. Hiertoe ben ik niet bereid aangezien er geen abonnement is afgesloten. In mijn brieven van 1 december 2009 en 8 december 2009 heb ik uw cli
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

sacredfour

Voeg nog een zinnetje toe anders blijven ze sommaties sturen!

Maar wilt u deze zaak in rechte uitvechten dan zie ik de dagvaarding met vertouwen tegemoet.

De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

peter

Soms schrikt een hele scherpe brief een incassobureau af. Maar deze boeven blijven zoeken naar een manier om je te plukken.

Peter
Administrator Forum

sacredfour

Voordat we
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

sacredfour

Ik heb een wijziging aangebracht in de brieven. de stilzwijgende aanvaarding heb ik aangepast.
Na het lezen van jurisprudentie over dit onderwerp ben ik tot de conclusie gekomen dat dit argument in rechte geen kans van slagen heeft.

jowie46

Kan iemand mij helpen

Ik zoek het lijntje betreffend de nieuwe voorbeeldbrieven die gemaakt zijn voor incassobureau's van de flitskredieten, waarbij de vermelingen verduidelijkt worden betreffend de rentes en afm vergunningen.
Kan het lijntje nergens vinden namelijk :)

jowie46

@ Weegschaaltje

Bingo

http://www.schulden-vrij.info/index.php/topic,46639.0.html

Volgens mij deze, toch gevonden dus... ;-) samen komen wij er wel uit, heel erg bedankt.

ollie bollie

Ik krijg een foutmelding bij het openen van de voorbeeldbrief. Hebben meerdere mensen hier last van?
Carpe diem!