Action!

Started by Buster, Feb 23, 2010, 02:12 AM

Previous topic - Next topic

Buster

Voor wie hem nog niet kende;

www.action.nl

Is een Duits bedrijf en verkoopt schoonmaakmiddelen, kleding, cadeautjes (super in december) en meer handige dingen voor weinig.
De drogist variant hiervan is de Schlecker.

Alles is B-merk en daarom goedkoop.

De producten zijn vaak ook bij Lidle of Aldi te koop, maar dan een veel uitgebreider assortiment.

Dick

De action is inderdaad goedkoop. Wij kopen vaak artikelen bij action. Ze hebben soms restpartijen van A merken.
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

flits

ik ga er morgen middag voor het eerst naar toe met m'n ouders ik ga er kijken voor 3d kaarten om zelf te maken en ik heb vochtvreters nodig en mischien vind ik er ook wel dingen die op mijn dagelijkse boodschappenlijstje staan
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Buster

De action heeft vaak goedkope schoonmaakmiddelen en verzorgingsproducten zoals shampoo.

flits

Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

flits

ik ben inmiddels bij de action geweest en was

marco

Action is altijd goedkoop en ze hebben leuke hobbyspullen voor weinig.
Marco en Bianca

flits

ik heb inmiddels ook al een paar 3d kaarten gemaakt en van cr

Chrissie

Flits, je moeder is niet wereldvreemd hoor, ik heb een vriendin die wil helemaal niets bij action weghebben zij wil alleen maar merkkleding/schoenen en merkartikelen hebben anders is het niet goed.

Ik koop geregeld wat bij action er is niets mis mee!! Ben gewoon geen dief van mijn eigen portemonnee.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

flits

ik weet dat mijn moeder niet de enige is maar het is zo vervelend winkelen met haar ik kan gewoon bijna niks goedkoop inkoppen zonder dat ze moeilijk  doet staat wel weer tegenover dat ze donderdag wel een simlock vrije toestel en een sim kaartje voor me betaald heeft