Ons verhaal

Started by Buster, Feb 02, 2010, 01:14 AM

Previous topic - Next topic

Buster

Hallo Geefnietop,

Dank je wel.
Ik moet zeggen dat ik ook ontzettend veel steun krijg van mijn man maar ook onze beide families.
En dat scheelt ook een berg.
an de andere kant, heel praktisch, vooruit is de enige weg.
Achteruit is geen optie, we moeten door, dat zijn we aan de kinderen verplicht.
Van die instelling word je behoorlijk creatief. ;)

Chrissie

Zo lieve dame nu kom ik even bij jou buurten, zal ik je een heerlijk warm kopje thee inschenken met een appeltaartje met slagroom die heb je hartstikke verdiend!

Weet jij eigenlijk wel hoe trots ik op jou ben en een ontzettende bewondering voor jou heb. Neem zo'n mijn petje voor jou af heb gewoon woorden tekort ervoor. Jij komt er wel dame!!!!

:-* :-* :-*
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Buster

Zo daar ben ik weer

Kaatje

Ik vind het zo fijn om te lezen dat je het ondanks alles van de positieve kant bekijkt! :) :) :)
Je gaat het zeker redden, ook al is het niet altijd makkelijk.

Knibbel

Lieve Buster, ik weet ook zeker dat het je gaat lukken. Je doet het zo geweldig goed, dat moet gewoon goed komen. Van mij een dikke virtuele knuffel en blijf je positieve instelling behouden.

"Komt allemaal goed schatje".

Liefs
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

geefnietop

Hallo Buster,

Ik wilde je eigenlijk alleen maar even een virtuele knuffel geven, gewoon omdat het kan..  :)

Ik vind jou heel positief. En inderdaad heel fijn dat je nu kwijtschelding kan krijgen. Ik ga heel hard voor je/jullie duimen dat je snel een baan gaat vinden.

Liefs

Buster

Lieve Allemaal,....

In 2009 kwam ik hier aangewaaid, op zoek naar mijn rechten.
Op het forum heb ik veel geleerd, gedeeld, gedanst, gelachen en gehuild.
Mede door deze plek, het ontdekken van rechten en leren hoe je jezelf het beste kan beschermen bij het oplossen van je schulden ben ik aan een studie Schuldhulpverlening begonnen.

Ik wilde meer doen dan alleen schrijven.
En dat is gelukt!

Sinds gisteravond heb ik na veel schrijven, zoeken, denken, en sparren met ervaringsdeskundigen mijn idee

Be

Wat ontzettend goed van je!
Heel veel succes ermee

Kaatje

Lieve Buster,

Heel veel succes met je website!!!!! Ben trots op je!

Vind het wel superfijn dat je hier op ieders draadje blijft schrijven als jezelf. We kunnen je nog echt niet missen!

Knuffel

Libra

Quote from: Buster on Mar 03, 2013, 01:10 PM
Mijn eigen draadje gaat wel "op slot".
Dit hoofdstuk is nu klaar, tijd voor een volgende stap.

;D ;D ;D

:-*

Chrissie

Lieve lieve Buster wat ben je toch een kanjer h
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Knibbel

Wauw, ben even gaan neuzen op je website. Super!!  Ik wens je heel veel succes Buster!!!  En wat Kaatje zegt klopt, we kunnen je nog niet missen hier, je bent ons te waardevol en te lief.....

Dikke knuffel

“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

tuthola

Wowww Buster ik ben ook even gaan kijken op je site en ziet er fantastisch uit...hoop dat het een succes wordt. En ja zoals gezegd kunnen wij je hier niet missen hoor.....

Liefs

tris

Lieve buster

Net even gekeken op je site , wauw ziet er goed uit zeg !!
Hoop dat je heel veel mensen mag gaan helpen

liefs tris

geefnietop

Hallo lieve Buster,

Net even op je site gekeken en het ziet er geweldig uit. Gefeliciteerd met je eigen bedrijf, een hele moedige stap en ik weet zeker dat het allemaal goed komt met jou/jullie en je hier veel mensen mee zult gaan kunnen helpen. (is dit correct Nederlands? hahahaha ;) ).

Liefs Geef niet op