Ons verhaal

Started by Buster, Feb 02, 2010, 01:14 AM

Previous topic - Next topic

Kaatje

Dat is echt super fijn nieuws zeg!
En ook zo super dat hij een goede indruk van je heeft!
Wanneer krijg je te horen dat jij het geworden bent?

nu gaan we maar met z'n allen duimen voor een positieve uitslag  ;D ;D ;D

Chrissie

ik ga voor jullie duimen  :-*
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Libra

Jeeejjjj!!!

Dat was goed nieuws!!

Nou ik ga zeker ook voor je duimen dat je de baan krijgt!

Liefs

Bloem2

Buster, volgens mij is dit HELEMAAL jullie week  :D

Wat een geweldig nieuws. Ik denk dat em dit gaat worden !!

* schenkt een neutje in *

peter

Buster,

Wanneer maken ze bekend dat jij het bent geworden?
Peter
Administrator Forum

Buster

Donderdag word ik gebeld.
Als ik het word dan moet ik eerst nog een dienst meedraaien en als dan blijkt dat het klikt
dan mag ik blijven.

In eerste instantie is het een half jaar contract van 0 uren, dus eigenlijk loop ik alle risico.
Mocht het na een half jaar nog steeds bevallen word het een vast contract voor 12 uur.
Dan verdien ik straks hetzelfde als bij de post maar dan in 2 i.p.v. 5 dagen en niet in de regen, dat is ook wel lekker. 

tris

Spannend Buster , ik ga voor je duimen dat je aangenomen wordt !!

Buster

Helaas Pindakaas,

Vandaag werd ik gebeld, de andere kandidaat had 5 jaar ervaring.
Heb wel met hem afgesproken, dat als het toch niks zou worden, als er bijvoorbeeld geen goede klik was met het team dat hij me dan vooral nog eens moest bellen.
Kreeg wel drie keer te horen dit ik zo'n goede indruk had gemaakt.

Vandaag doe ik dan ook helemaal niks meer.
Het is even mooi geweest zo.

Libra

Kaatje

dat is balen zeg!

Maar wel fijn dat je zo'n goede indruk hebt gemaakt en dat dan ook 3x te horen krijgt :) Dat is wel een heel mooi compliment die je maar mooi in je zak kan steken!

Knuffel

Bloem2

Jammer Buster!
Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Be

peter

Jammer, deze baas mist een kans.
Peter
Administrator Forum

Bloem2

Zo onder het koken loop ik nog eens aan je te denken.

Is het een idee om voor mensen te gaan werken die een PGB hebben?

Ik heb een hulp die ik

Buster

Zo,... na een dikke vette baaldag weer tijd om te gaan zoeken.

Ik ga zo het UWV even bellen of ze me kunnen helpen.
Bloem, ik heb even gekeken op MP en kwam wel een instelling tegen; de hulpstudent. Daar zal ik me proberen in te schrijven (ik ben namelijk geen student,..) ik sta trouwens bij wel mee van dat soort oproep organisaties ingeschreven.

Het nadeel van dat soort werk is dat het geen geregeld inkomen oplevert, geen ziektegeld, geen vakantie geld en geen eindejaarsuitkering. Dat betekend dus dat als ik ziek word er geen inkomen is. Die basis vind ik te eng. Dus ik zoek nog even verder.

Zo,.. net gebeld met het UWV, arm jongetje aan de andere kant van de lijn. Ik heb gevraagd of ze bemiddelen, dat doen ze dus niet, ik moest vooral blijven proberen, positief blijven en proberen een leuke baan te bemachtigen. Verder doen ze niet aan ondersteunende activiteiten.
Er zijn op dit moment 512.000 werkzoekende en het vermoeden is dat dat er alleen maar meer worden,...  Fijn vooruitzicht  ::)