Ons verhaal

Started by Buster, Feb 02, 2010, 01:14 AM

Previous topic - Next topic

Kaatje

ik zie alleen maar een rood kruisje. ligt dat aan mij????
wil graag t plaatje zien :) :)

Kaatje

hahahahahaha
ligt aan mij ! :) :) :)
ik had gereageerd en zie dan wel het plaatje :) :)

het is een hele goede tekst!!!!

lotte

Libra

tinkelbel

Buster,

Vanavond heb ik het e.e.a. 'ns doorgenomen aan verhalen en als ik me niet vergis kan ik je feliciteren met je man :)

Van Harte Proficiat :D

Wel wat laat maar ik wens jullie alsnog een hele fijne avond!! Geniet ervan ;)

Groet! (grappig, 'k wou al bijna m'n eigen naam eronder zetten..oeps ;D
Is trouwens wel een Frans-talige naam en jullie hebben een tijdlang in Frankrijk gewerkt toch? Zijn jullie er al eens weer geweest of zijn dit toekomstplannen.. :)

Buster

Hoi Tinkerbel,

Nee, Frankrijk was een eenmalig avontuur. We hbben ervan geleerd, we gaan nooit meer de campingbaas spelen voor een campingbaas.
De droom ooit is een eigen camping en de droom tussendoor is op vakantie op een camping.
Baby steps,...

Ieder jaar stellen we ons dat ten doel, maar realistisch gezien gaan we over 4 jaar voor het eerst weer op vakantie. Alhoewel we geen klagen hebben, we hebben nu een tuin en veel natuur om de hoek.

En het klopt, mijn man is vandaag jarig.
Gisteren heb ik met onze zoon voor het eerst koekjes gebakken, knetterhard maar hij vond ze erg lekker ;)

Kaatje

Van harte gefeliciteerd met je man vandaag! :) :) :)
feestje, feestje, feestje :) :) :)

jan

Gefeliciteerd en nog vele jaren, dat jullie dit vieren nog jaren mogen vieren!!!
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Chrissie

Wat lees ik hier is je man jarig? Van harte gefeliciteerd met je man en wens hem nog vele jaren in goede gezondheid.

dikke knuffel van mij
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Dick

Dit wij dit over het hoofd hebben gezien, gefeliciteerd!!!
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Buster

hahaha, geen probleem hoor, wij vieren het niet echt uitbundig.
Voor de traditie en het goede voorbeeld word er 's ochtend gezongen, is er koffie op bed en bakt mamma een taart en een klein cadeautje.

Dat was het wel zo'n beetje.

Wel worden we beide verwend door mijn ouders.
Ik vraag altijd nieuwe kleding en mijn man vraagt ieder jaar een avondje uit eten, sushi.
We kijken wel ieder jaar uit naar de tijd dat de kinderen oud genoeg zijn om mee te helpen met slingers en een ontbijt op bed.
Die herinneringen zijn goud waard en als cadeau waarde onbetaalbaar.

Dat is dan weer de mooie keerzijde van leven met weinig.
Het waarderen van wat je hebt met elkaar en het doorgeven daarvan.

Jullie snappen dat we een hele fijne dag hebben gehad ;)
Ik zal de felicitaties doorgeven!

lotte

Slingers maken, ontbijt op bed, gekleide asbakken en andere aanverwante frutsels. Ze horen erbij, en zijn dierbare herinneringen.
Mijn vader heeft nog steeds een pennenbakje staan gemaakt van halve wasknijpers... het ding brengt haast geld op, het is inmiddels 36 jaar oud.
Het grappige is alleen, hij weet niet meer hoe hij er aan gekomen is....  ;) maar hij vindt het gewoon een handig grappig bakje.
Tja, ook hersenbloedingen hebben zo hun gevolgen.

Ik hoop zo lieve Buster, dat het ook voor jullie realiseerbaar gaat worden, om voor die 4 jaar even een kleine korte vakantie te realiseren. Ik gun het jullie zo... en alle anderen die hier echt ieder dubbeltje om keren.

Fijn te lezen dat jullie een heerlijke dag hebben gehad... en wat een vooruitzicht... sushi.... mjummie..... ;D

Libra

Lees het nu pas Buster, dus....alhoewel te laat, niet minder gemeend!
Alsnog van harte gefeliciteerd!! :-*
Fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad.

En inderdaad, jullie hebben iets "heerlijks" om naar uit te kijken!
Alvast eet smakelijk!! ;)

@ Lotte, voorziet jouw "cateringbedrijf" ook in sushi?? ;) ;D

lotte

@libra, ik heb er inderdaad een workshop in gedaan... samen met mijn broer...
en mijn favoriete eten is... japans.... en met name bij die ene daar in scheveningen... waar ik geen naam van zal noemen... zit ook in alkmaar trouwens... ;D

sorry buster voor het vervuilen van je topic... ik trek me nu weer snel terug naar mijn eigen plekje  ;D ;D ;D ;D

hoe gaat het bij jullie Buster?
liefs

L

Buster

Ok, we gaan weer verder,..

Deze maand zal ik de eisers moeten schrijven dat de aflossingen gehalveerd gaan worden.
(bijgevoegd de stukken van het UWV)
Ben daar best zenuwachtig voor, stel ze zeggen nee, dan moeten we in het uiterste geval terug naar de beslag vrije voet, en niet dat we daar nou mega boven zitten maar het zijn voor ons de krenten in de pap.

Dan ben ik daarnaast heel druk met, moederen, dat ten eerste, de kinderen gaan voor.
Maar ik ben ook begonnen met de mn studie Schuldhulpverlening (het is echt hartstikke gaaf) maar dat brengt nog geen brood op de plank, dus ben ik bezig met mijn inschrijving en certificering als Gastouder. Het aanvragen van de Verklaring omtrent gedrag is nogal een gedoe. Kastje en muurtje zijn weer vaste bezoekers (zucht)
Daarvoor moet ik ook nog een EHBO cursus volgen, dus dat staat volgende week op het programma.

Dan (even denken) oja, omdat het gastouderschap niet zeker is van inkomsten heb ik nog eens rond gekeken en ik zal vanmiddag een sollicitatie de deur uit doen bij een stichting in het dorp die op zoek is naar huishoudelijke hulpen. Koken, wassen, strijken, meer van die dingen. Ik heb per slot van rekening een Huishoudschool diploma, is da ding toch nog ergens goed voor ;)

Manlief solliciteert nog steeds door.
Van de week had hij binnen 5 minuten een afwijzing binnen (hoe bedoel je screenen op leeftijd,..)

Oja, en ik heb mn oude weblog eens afgestoft en weer leesbaar gemaakt, er is inmiddels een hoop veranderd dus dat moet ik nog gaan aanpassen, maar alles op volgorde, eerst maar weer eens een flesje maken.