Binnenkort schuldenvrij!

Started by Jorieke, Jan 28, 2010, 08:00 PM

Previous topic - Next topic

Jorieke

Mijn verhaal begint al een aantal jaar geleden.
Om alles in details te vertellen, dat duurt eeuwen!
Kort samengevat: mijn ex en ik leefden een gezellig leven, wat veel geld gekost heeft.
We kochten een huis "omdat iedereen een huis koopt"

marco

Jorieke,

Gefeliciteerd! Wij moeten nog even geduld hebben, voordat wij een schone lei hebben. Maar zult wel een enorm goed gevoel hebben dat alles achter de rug is en je weer kan beginnen met leven!!
Marco en Bianca

Dick

Ik heb je weblog gelezen, je hebt wel een moeilijke periode gehad. Petje af!!
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Jorieke

Ik heb inderdaad wel een aantal moeilijke periodes gehad. Maar aan de andere kant: de WSNP is er niet om mensen lachend een nieuw leven te geven, natuurlijk!
Juist dankzij die moeilijke periodes heb ik veel geleerd!
Schulden komen er bij mij

wilma

Voorlopig houden schulden bij mij voorlopig nog een voet tussen de deur. Als ik "clean" ben, dan nooit meer. Je bent over een aantal dagen echt vrij!

Groet

Wilma

Jorieke

Inmiddels ben ik alweer een hele tijd schuldenvrij.
En ik moet zeggen: het voelt fantastisch!
Ik kan zelfs sparen, dat had ik een paar jaar geleden niet kunnen denken.

Ik ben een opleiding gaan doen en ben in oktober afgestudeerd kraamverzorgster.
Hartstikke leuk werk.
Daarnaast probeer ik ook mensen te helpen. Op dit moment wacht een vriendin van mij op WSNP en ik hoor het ook tijdens mijn werk steeds vaker. Ik kan dan alleen maar mijn handjes in elkaar knijpen en denken: 'gelukkig ben ik er vanaf'.

Chrissie

Wat een mooi bericht, Jorieke.

Ik zou eerlijk gezegd niet meer eens weten hoe het is zonder schulden. Toen ik twintig was heb ik drie jaar alleen gewoond en moest toen ook heel krap leven. Werkte 40 uur maar verdiende toen te weinig en moest nog aangevuld worden door de sociale dienst 50 gulden maar heb toen nooit schulden gehad.  Probeer af en toe al eens weer terug te kijken naar die tijd hoe het toen voelde.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.