Help

Started by Drama, Jan 25, 2010, 04:49 PM

Previous topic - Next topic

Drama

Beste lezers,

Ik zit ook zwaar in de problemen en weet me geen raad meer.
Hopelijk zijn er mensen die mij advies kunnen geven.

2 jaar geleden ben ik voor mezelf begonnen. Dit is allemaal mis gegaan waardoor ik een lening heb van 15000 euro.
En ik schat nog ongeveer 12000 schuld.

Op zich heb ik overal een regeling kunnen treffen maar het word met de maand lastiger. Ik kan mijn afspraken niet meer nakomen. Mijn uitgave zijn hoger als mijn inkomsten. Ik heb een koopwoning en wil die niet kwijt.
Ik heb hem wel gekocht van een woning bedrijf waar bepaalde regels aan verbonden zijn
1. terugkoop regeling
2. winst en verlies regeling

Ik heb geprobeerd om een extra lening aan te vragen 5000 zou voorlopig genoeg zijn om even de belangrijkste dingen te betalen, maar ik ben BKR negatief gecodeerd.

Is er iemand die mij advies kan geven?
Ik hoor graag van jullie! Alvast bedankt

marco

Ik kan je adviseren om het volgende te doen:

1. Breng al je schulden in kaart
2. Breng al je kosten in kaart
3. Breng al je inkomsten in kaart

Nu weet je wat je tekort komt om de maandelijkse lasten te betalen.

4. Kijk waarop je kunt bezuinigen en voer deze bezuinigingen door.
5. Neem contact op met de schuldeisers en leg uit waarom je niet kunt betalen en stel een aflossingsvoorstel op.

Als je verder door gaat met bij lenen, wordt de schuld steeds groter en groter. Je bent er slechts tijdelijk mee geholpen. Je dicht gaten met gaten/
Marco en Bianca

StefanJanssen

Beste,

Ik heb zelf ook problemen en heb hier een forum over gestart. Nu kreeg ik van iemand een e-mail met de volgende tip: http://www.paypro.nl/producten/Schulden_Snel_Weg/3977/8109

Ik weet niet zo goed of ik het aan moet schaffen.

Mvg,

Stefan

Buster

Ik weet het wel!

Niet doen!

Even genuanceerd; in dit soort boeken staat de volgende oplossing;
Schaf een lening aan voor de helft van je schuldbedrag.
Maak vervolgens een deal met je incasso's dat je 1 groot bedrag in 1x afbetaald, namelijk de helft.
Dan zijn zij sneller van hun opdracht af.

Wat het boek niet verteld is;
Dat je niet aan een lening kunt komen.
Dat het boek je

peter

Zoals buster al eerder opmerkte niet doen!. Degene die dit boek verkopen, verkopen enkel gebakken lucht, waarvoor duur betaald moet worden.
Peter
Administrator Forum

Dick

Je bent ergenis in afgestudeerd, dan zul je ook het besef moeten hebben dat sprookjes niet bestaan. Zo`n E-book is gebakken lucht, ook diverse fake (schuldhulp) stichtingen bieden dit boek aan.
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info