Besparen op (dagelijkse) boodschappen

Started by puntjeopdei, May 22, 2009, 01:02 PM

Previous topic - Next topic

Knibbel

Quote from: tuthola on Feb 10, 2014, 11:39 PM
Whahahaha Buster daar moet je toch niet aan denken.....wat mijn bespaarvraag al niet teweeg heeft gebracht.
Inderdaad Tuthola, inderdaad.  ;D ;D ;D ;D
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

burningspirit

dank voor je advies ... ik ga dat zeker doen.... slim zo'n spiegeltje inderdaad
en.... ik zei ook expres dat ik eventueel potten zou 'scoren' daar bedoelde ik niet kopen mee, maar bijvoorbeeld via een 'weggeefhoek' o.i.d.
maar gelukkig hebben we jou hier nog..... dus ik hoef nog even niet aan nieuw te denken ;D bedankt knibbel
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

tuthola

@Burningspirit als de tip van Knibbel niet helpt dan heb je kans dat het glazuur van de pot is aangetast door extreem sterk schoonmaakspul, dan is er geen redden meer aan ben ik bang.

Smile

Hallo  ik ga  dagelijks  naar de  supermarkt, koop  eten dat  op dit moment in de aanbieding is , met verse  groente en fruit. In de schappen liggen meestal ONDERIN de  goedkopere  producten , op ooghoogte   de duurdere ( men is snel geneigd dit te pakken).We  eten dagelijks  vers brood,  een goede warme maaltijd of  een rijk gevulde  maaltijd salade met stokbrood en meestal  ben ik dan per  avond maaltijd  max  â,¬5 kwijt .We  eten zeer afwisselend , dan  aard.  groente vlees,  spaghetti, vis, ovenschotel, maaltijd salades, verse patat  met n snack  .Tevens  veel goede en goedkope  recepten te vinden onder  budget koken !  Succes  :-))