Mag ik hier even mopperen.

Started by Noenie, Nov 13, 2009, 03:26 PM

Previous topic - Next topic

Noenie

Soms denk ik dat mijn echtgenoot toch niet serieus is wat betreft onze financi

peter

Noenie,

Je mag je hier afreageren, maar blijf niet te lang boos. Jouw boodschap aan hem is denk ik, wel overgekomen. Ik heb bewondering voor jouw vechtlust.
Peter
Administrator Forum

Noenie

Quote from: "peter"Noenie,

Je mag je hier afreageren, maar blijf niet te lang boos. Jouw boodschap aan hem is denk ik, wel overgekomen. quote]

Hoi Peter

En ik betwijfel het nl. of mijn boodschap is aangekomen. Maar hij is vrij dit weekend dus ik moet maar eens proberen uit te vinden of hij het nu wel of niet begrepen heeft.  :?:

Noenie

jan

Troost je bij de gedachte dat mijn vrouw vroeger op mij ook boos was, omdat ik ook geld liet liggen. Over geld en schulden hebben wij hevige aanvaringen gehad. We praten er toen niet genoeg samen over.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Frankie

Noenie ik kan begrijpen dat je zit te mopperen over dat geld. Als mijn man zo nonchalant zou zijn kreeg hij van mij ook de wind van voren. :oops:
Hopelijk is het inmiddles inderdaad duidelijk voor je man dat hij wat beter op moet letten.
En als je bankstel nog voldoet dan kan je beter wachten met een andere inderdaad. Tenzij je er rugklachten van krijgt natuurlijk .
Sterkte ermee!

Frankievrouw.

marco

Noenie, je hebt gelijk, eerst de schuld weg, anders betaal je het bankstel twee keer. Hj moet echt prioriteiten gaan stellen, uit de schulden of altijd in de zorgen. Als je zorgen hebt, zit hij echt niet lekker.
Marco en Bianca

Noenie

Mag ik jullie bedanken voor alle reacties deze week. Dit steunt mij om door te zetten. Normaal gesproken had ik waarschijnlijk toegegeven aan de koop van een nieuwe bank maar nu ben ik vastbesloten om door te zetten. Want anders zitten we over tig aantal jaren nog in hetzelfde schuitje.

Prettig weekend allemaal
Noenie