Heel veel schulden en bang 4 de toekomst

Started by kris28, Oct 08, 2009, 04:33 PM

Previous topic - Next topic

kris28

Hallo allemaal,

Bij deze even mijn verhaal.

Ik heb sinds 2006 een totale schuld opgebouwd van ca EUR 37.000,-

Dit door ten 1e een auto op afbetaling te kopen veels te duur, vervolgens het doorlopend krediet ervan te verhogen naar 24.500. Daar bij nog 5 kreditkaarten met een totaal waarde van 15.000,-

Ik zit nu bij een particulier bedrijf (ges advies) welke voor mij een minnelijk traject regelt. Lukt dit niet dan moet ik de WSNP in echter kom je daar alleen in via schulden die ontstaan zijn TER GOEDE trouw. en bij mij is dat even de vraag. Zelf heb ik wel symtomen van borderline vandaar de impulsiviteit en niet met geld kunnen omgaan. Heeft hier iemand ervaring mee. Aangezien ik telkens kaarten bleef aanvragen??. En heeft iemand ervaring er mee hoe het gaat bij de recht bank daar ben ik erg bang voor zit de hele zaal vol (zoals je welis in films ziet) of hoe gaat dat verder/...??

en als je er in zit wat doet de bewindvoerder gaat hij ook over je vrij te laten bedrag?? En waarom controleert hij de post? (postblokkade)

Hopelijk kunnen jullie mij helpen

Alvast dank!
Grtjs kris

Dick

Kris

Over de postblokkade heb ik gelezen, dat je onder controle staat van de bewindvoerder. Hij gaat over jou inkomsten en uitgaven. Dus hij wil echt alles weten.

Sterkte voor de komende tijd.

Dick
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

happyman

als je geen vrouw en kinderen heb heb ik de oplossing  maar dan moet je wel bereid zijn om in het buitenland te werken hard werken

happyman

ik maak veel spel fouten om dat ik sins 5 jaar in het buiteland zit en weinig nederlands schrijf

7 jaar geleden ben ik voor het eerst op me zelf gaan wonen na 2 jaar ging het mis ik werkte dan hier dan daar voor uitzendburau je kent het wel kon huur niet betalen en andere dingen en raakte in de schulde me huis werd ontruimd en ik stond op straat dat was eind november zelfde tijd als nu ijgelijk precies 5 jaar geleden

ik had niks meer ik had nog 230 euro op de bank die heb ik af gepint en naar me pa gegaan om te praten over een oplossing ik had een een klein oud autotje meer niet
me pa kwam met het idee ga naar oostenrijk als skilift monteur dan krijg een kamertje betaald en dat heb ik gedaan ik ben de zelfde nacht nog vertokken toen ik in oostenrijk was ben ik meteen gaan zoekken en vragen bij de skiliften alleen ik kon niet skien dus het had geen kans van slagen ik ben naar het arbeits bureau gegaan en gaan vragen die zeiden ze zoekken veel afwassers kun je dat ??? ik zij jah wel eens gedaan als pubber hij bellen ik op gesprek en aangenomen mijn duits was bagger maar dat geeft niks leer je snel

ik had nog 25