Frankie,
Als we dit nu niet aanpakken dan weten we zeker dat dat nooit lukt. En we hebben het er zelf naar gemaakt dus ik wil het ook zelf graag weer oplossen. Als dat lukt dan denk ik dat we toch best trots op ons zelf mogen zijn. Jullie hebben daar ervaring mee dus ik vraag me af of jullie er trots op zijn dat het jezelf gelukt is?
Dit is met heel veel vallen gebeurd. Het gaat jullie lukken, in het begin kan je snel het e.a. inlossen door de verkoop van spullen op marktplaats. Maar daarna lijkt het heel lang te duren. Maar hoe meer je aflost, des te groter zijn de aflossingen in de resterende maanden. Op bepaald moment gaat het snel.
Wij zijn er trots op dat het ons is gelukt, wij sparen nu voor iets wat wij willen kopen. Bijvoorbeeld een flatscreen TV, deze hebben wij in 9 maanden bijelkaar gespaard. En voordat wij kopen wachten wij op een aanbieding.
Je hebt het er zelf nagemaakt, is heel gemakkelijk gezegd, het gaat eigenlijk ongemerkt.
Ik denk dat het wel fijn is als er reacties komen maar er zullen vast niet alleen 'ondersteunende' reacties komen denk ik. Er zijn ook mensen die een ander dan nog eens 'n trap na geven weet ik. Maar daar komen we ook wel weer overheen en die reacties kan ik dan ook gewoon verwijderen .
Ik ben een van de moderators, op ons forum worden zulke berichten niet geaccepteerd. Op je weblog kun je af en toe negatieve reacties ontvangen.