De vierde week

Started by Noenie, Sep 19, 2009, 09:55 PM

Previous topic - Next topic

Noenie

Wij zijn nu bijna 8 weken bezig om onze uitgaven bij te houden maar ondanks dat het de eerste 4 weken goed ging zitten we er deze keer royaal overheen. Bijna 200 euro, waarvan een gedeelte voor 2 verjaardagen is. Wij gaan zeker doorzetten maar ik vraag me wel af of we misschien iets te laag ingezet hebben. Maar eigenlijk ben ik ervan overtuigd dat het moet kunnen. Het klinkt een beetje tegenstrijdig misschien maar zo volet het voor mij wel.

Noenie

Frankie

Jammer dat het deze maand niet gelukt is Noenie. Maar een nieuwe maand geeft weer nieuwe kansen dus doorzetten hoor!

Frankievrouw.

Noenie

We gaan er ook weer helemaal voor. Het heeft er ook mee te maken dat ik met name de warme maaltijden niet goed plan.  Ik heb inmiddels een lijstje van ca. 50 verschillende maaltijd idee

jan

Noenie,

Als het eenmaal loopt, zul je steeds vaardiger worden, om met minder rond te komen.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Frankie

Goed om dat te plannen ja want dat kan flink schelen in de kosten.
Op clubs.nl zit ook een club met allemaal goedkope recepten speciaal voor mensen die met weinig rond moeten komen.
Maar nu ben ik helaas de link kwijt want zelf ben ik daar niet meer nu ik geen internet meer heb thuis.
Als ik hem nog tegenkom zal ik hem plaatsen hier.

Frankievrouw.

lady-71

Frankie

Bedankt voor de link!

Frankie

Buster

Wij geven voor 2 personen en een (flinke) hond

platzakje

Jeetje, voor z'n 6en, dat vind ik wel heel erg knap. Wij geven 300 euro uit voor zijn 2en in de maand, en de dieren dan (1 kat, 2 konijnen en 3 cavia's)...
Volgende keer boodschappen maak ik ook een lijstje, want nu kopen we gewoon alles waar we zin in hebben wat dus eigenlijk niet zou moeten... Misschien kan ik dan mijn vaste lasten wat naar beneden schroeven, want ik stort elke maand 150 euro op de gezamenlijke rekening... Hopelijk kan dat 100 worden dan!

JackenFleur

Oeh, wij hebben het iets zwaarder zie ik...

Ons weekgeld is gezet op 25 euro per week, dit is alleen voor Jack omdat ik niet in de schuldsanering mee doe. Maar... Jack heeft wel 2 kinderen van 2 en 3 jaar die hier 2x in de maand komen logeren (vaak een weekend maar als ze vakantie hebben komen ze de complete vakantie). Als we het eerlijk doen zouden we het dus moeten redden van 50 euro per week.... In de weken dat de kids er zijn redden we dit niet!

:D maar lachen is gezond en lege flessen verzamelen overkomt je niks van!

Buster