Ook wij willen graag schuldenvrij

Started by Noenie, Aug 19, 2009, 03:57 PM

Previous topic - Next topic

Noenie

Vandaag alle schulden weer op een rijtje gezet. Het bedrag is

Stil-verdriet

Quote from: "Noenie"Vandaag alle schulden weer op een rijtje gezet. Het bedrag is

Noenie

Er ging iets verkeerd dus dit bericht is vervallen. :twisted:

Noenie

Het is weer de 23e en voormij weer de dag om alles op een rijtje te zetten.Deze maand is het ons ook weer gelukt om in te lopen en het bedrag is  

jan

Noenie,

Je moet geluk hebben met auto's. Succes met de keuze straks
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Noenie

Quote from: "jan"Noenie,

Je moet geluk hebben met auto's. Succes met de keuze straks

Hallo Jan

Dat ben ik helemaa lmet je eens. We hebben ooit een nieuwe gehad en op de eerste rit die we maakten  hadden we al pech. Een accuklem ( of zo iets) was niet goed aangesloten waardoor de accu niet oplaadde.  Ruim een jaar later vertoonde de auto roestplekjes en na ca. 5 jaar was de auto compleet rijp voor de sloop.

Groetjes Noenie

Freek en Jolanda

Hoi,

De keuze is altijd moeilijk. Wij kopen nu geen nieuwe auto meer. Wij rijden +/- 35000KM per jaar. Onze vorige diesel hebben wij weg gedaan, omdat hij "op" was. De remmen en banden moesten worden vervangen. Daarnaast kwam de distributieriem eraan (+- 400) euro. Onze nieuwe (oude) auto gebruikt nu LPG, is 9 jaar oud en heeft 265000 op teller staan.

Je moet inderdaad echt geluk hebben, geld voor onderhoud ben je altijd kwijt.

Freek en Jolanda
Freek en Jolanda

Noenie

Quote from: "Noenie"Een dag eerder als de andere keren heb ik vandaag alle bedragen weer op een rijtje gezet. Deze keer kom ik uit op

Dick

Dit is op zich geen ramp, het feit is nu eenmaal dat auto's en huishoudelijk artikelen slijten. Ze gaan altijd stuk op de verkeerde momenten. Je schuld is al flink minder dan toen je begon, jullie zijn goed bezig.
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Noenie

Deze maand geen update van het bedrag van onze schulden. Zoals ik op mijn weblog ook al heb geschreven ik zou het nog kunnen terug rekenen maar mijn hoofd staat er niet naar en de komende maand komt er weer een verslag.

Pretiige zondag.
Noenie

jan

Ik ben benieuwd hoe jullie het hebben gedaan.
Jan (een Ex-schuldige)

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Noenie

Langzaam maar zeker gaat het schuldenbedrag naar beneden. Deze maand staat het bedrag op

jan

Noenie,

Ik vind dit heel goed nieuws! Als jullie niets hadden gedaan waren jullie ongemerkt dieper in de schulden terecht gekomen. Ik herken dit uit eigen ervaring. Jullie lossen gemiddeld 400 euro per maand af, petje af.
Jan (een Ex-schuldige)

Moderator

marco

Marco en Bianca

Noenie

Quote from: "marco"Ga zo door !!

Dat zijn we ook van plan. Afgelopen vrijdag was aan het eind van de dag het salaris al gestort inclusief vakantiegeld. In het verleden was dat al minimaal 2 keer uitgegeven en nu hebben we er geen bestemming voor, ja aflossen.

Noenie
www.nugaikdoorzetten.web-log.nl