Marco (en Bianca) bekennen schuld

Started by marco, May 03, 2009, 04:59 PM

Previous topic - Next topic

marco

Na een aantal jaren in "schulden" te hebben geleefd, zijn wij in mei schuldenvrij. Iets later dan wij hadden gepland, maar het eind is gelukkig in zicht.

Marco en Bianca

Buster

Wauw! Wat ontzettend gaaf!!!!

Een dansje zou een understatement zijn, maar ik doe er toch,.. euh,.. TWEE!
Om te voorkomen dat we te vroeg juichen,. laat je nog even weten wanneer precies?

Freek en Jolanda

Vraagje, wat doen jullie met onverwachte kosten?
Freek en Jolanda

marco

Dit is een open deur, hiermee houden wij geen rekening. Als er iets stuk gaat of er komen andere kosten, nemen wij dit op de lening (doorlopend krediet). Liever niet, maar soms gaat het even niet anders.

Dus vingers gekruisd...
Marco en Bianca

marco

Laatste nieuws, we hebben geen schulden meer. Een kleine terugblik, we zijn vanaf mei 2009 bezig geweest om onze schuld af te lossen. Het is niet voorspoedig gegaan, we hadden af en toe een inzinking en daarbij kwamen uitgaven die wij niet hadden verwacht.

Spaargeld hebben wij niet op dit moment, i.p.v aflossen kunnen wij nu gaan sparen. Dit is ook hard nodig omdat een aantal huishoudelijk apparaten op instorten staan. De wasmachine doet het nog, maar loopt op zijn laatste beentjes. De televisie doet het nog, maar hiervoor willen wij een ander toestel, groter maar vooral energie zuiniger.

Bij de aankoop van nieuwe apparaten gaan wij kijken naar het energie verbruik. Ons plan is nu eerst een reserve te gaan opbouwen en daarna gaan sparen voor luxe uitgaven.

We beseffen maar al te goed, dat wij juist nu moeten gaan sparen, eens zal ons auto moeten worden vervangen en ook de kinderen worden groter en wij hopen dat zij een goede opleiding gaan volgen. Hiervoor moeten wij ook gaan sparen.

We zijn schuldenvrij, maar we zijn er nog niet.
Marco en Bianca

Chrissie

Geweldig Marco van harte Gefeliciteerd! SUPER GEDAAN !!! KLASSE!!!
geniet heerlijk van je schuldenvrije leven jullie hebben het verdiend.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Libra

Wat een heerlijk nieuws Marco (en Bianca)!!!!!
Van harte gefeliciteerd!!

Wat zullen jullie blij zijn en wat zal dit een voldoening geven dat je dit nu zo kunt zeggen.

Geniet er maar lekker van en op naar een hele mooie toekomst.
Het is jullie van harte gegund na al die jaren van ellende.

tuthola

Ook van mij hartelijk gefeliciteerd met jullie grote prestatie om weer schuldenvrij te zijn, de toekomst ligt open dus heerlijk van genieten van dat gevoel, echt TOPPIE

Buster

Van Harte Gefeliciteerd met de mijlpaal der mijlpalen!

Super verstandig dat sparen en wat fijn dat het gespaarde geld dan ook echt toekomt aan iets dat je liefhebt. Dat maakt het leven in elk geval een stuk zonniger!

Wauw!!!!

peter

Nog vele schuldvrije jaren toegewenst!!!
Peter
Administrator Forum

Turfje

Geweldig, schuldenvrij! Proficiat, dat zal 'n hele opluchting zijn denk ik.
En goed om nu te gaan sparen inderdaad!

Groet, Turfje.

Dick

Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

flowerpower

wow!! een dikke proficiat! heb echt bewondering voor jullie Marco en Bianca!

Buster

2 maanden later vraag ik me af;
Is er leven na de schulden?

Kortom; Marco en Bianca hoe is het met jullie?