Marco (en Bianca) bekennen schuld

Started by marco, May 03, 2009, 04:59 PM

Previous topic - Next topic

marco

De status is dat wij nog steeds schuld hebben. Aan het einde van het jaar geven wij een update.
Marco en Bianca

marco

Vandaag vakantiegeld ontvangen en gelijk overgemaakt naar de kredietverstrekker :'( :'( :'(

Schuld is nu nog 5300 Euro................... Bij nul gaat de de denkbeeldige vlag uit. ;D
Marco en Bianca

Freek en Jolanda

Wij zijn nog aan het nadenken hoe we het gaan besteden. De wasmachine loopt ook op zijn laatste benen en verbruikt enorm veel energie.
Freek en Jolanda

Chrissie

Doen jullie alle vakantiegeld in de lening? of houden jullie ook iets apart voor de vakantie zodat je nog even weg kunt?

Wauw jullie gaan goed 5300 euro, heerlijk om te zien. Nog even en jullie bereiken de nul al. Ga zo door!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Buster

Hoezo denkbeeldig?

Ik zou echt de vlag uithangen, oja, en een feestje geven!
Maareuh,.. ziet er echt super goed uit, 5300,... al een einddatum bekend?

jan

Een aantal jaren geleden was het vakantiegeld al op voordat het binnenkwam (roodstand) tegenwoordig betalen wij hiermee het laatste gedeelte van de gemeente belasting af. Je mag betalen in 4 termijen 3 x 1 euro en het laatste restant in mei.  ;D Het geld wat overblijft zeten wij op de spaarrekening. Wij sparen sinds 2009, toen wij uit de schuld kwamen.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Chrissie

Hallo Marco, hoe gaat het bij jullie het is zo rustig rondom jou, ben je al bijna bij de nul?

marco

Helaas nog niet, maar het eind komt in zicht. Nog 3761 Euro te gaan! In mei gaat er 2000 euro extra van de lening af. Dus wij moeten nog bij 1800 euro ophoesten om op 0 uit te komen. Dit jaar gaat het lukken, mits er niets stukgaat of gaat lekken of de belasting moet explosief stijgen. Je weet maar nooit in dit land.
Marco en Bianca

Chrissie

Jammer dat je er nog niet bent, maar ik vind het wel in

Freek en Jolanda

Quote from: marco on Feb 27, 2012, 12:04 AM
Helaas nog niet, maar het eind komt in zicht. Nog 3761 Euro te gaan! In mei gaat er 2000 euro extra van de lening af. Dus wij moeten nog bij 1800 euro ophoesten om op 0 uit te komen. Dit jaar gaat het lukken, mits er niets stukgaat of gaat lekken of de belasting moet explosief stijgen. Je weet maar nooit in dit land.

Wat fijn dat het einde in zicht komt. Ik zag dat jullie inmiddels aan het sparen zijn. Zou je met een gedeelte van het spaargeld kunnen aflossen om zo eerder op 0 kunnen uitkomen?
Freek en Jolanda

marco

Liefst zou ik alles in de lening stoppen, maar Bianca wil graag een reserve opbouwen. Ze voelt zich hierdoor gevoelsmatig veiliger. Voor mij maken die paar maanden meer niet meer uit.
Marco en Bianca

Freek en Jolanda

Vandaar. Als je nog maar een paar maanden moet, is dit te overzien.
Freek en Jolanda

Chrissie

Ik zou het precies zo aanpakken Marco, je zal net zien dat tegen het einde er nog iets kapot gaat en dan heb je geen reserve dus val je weer een stukje terug en nu gaat het er in mijn ogen ook gelijkmatiger en zonder zorgen uit, verstandige beslissing van Bianca en jou!

lotte

diepe bewondering voor de weg die jullie hebben afgelegd. *buigt heel diep*
(het zal nog wel een paar jaren duren voordat ik zo ver ben)

Buster

Marco,...

Hoe staat het ermee?
Nog maar 2 maanden tot eind mei.
Ben benieuwd.