Nieuwe Weblog Freek en Jolanda

Started by Freek en Jolanda, Aug 01, 2009, 11:30 PM

Previous topic - Next topic

jan

Tijd niets gehoord, camping live is goed voor je.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Chrissie

Welkom terug en fijn om te horen dat alles goed met jullie gaat. Sorry maar ik wist niet dat jullie dat naar Peter hadden geschreven het was gewoon een gezonde belangstelling ;)

Groot gelijk dat jullie even vakantie hebben genomen dan vergeet je even alle ellende en is je batterij even weer goed opgeladen!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Buster

Tof dat het toch gelukt is om op vakantie te gaan.

Welkom thuis

Freek en Jolanda

Vakantie in eigenland hoeft niet duur te zijn. Met een oude stacaravan kan je een prima vakantie beleven. We hebben genoten van het buitenleven.
Freek en Jolanda

Freek en Jolanda

Ik zal eerdaags onze stand eens bijwerken. Ik veel berichten gemist de laatste tijd, ik zal mij eens goed gaan inlezen.

Groet

Freek en Jolanda
Freek en Jolanda

Buster

En bijgelezen?  ;)

Zonder gekheid, hoe gaat het met jullie?

Freek en Jolanda

Wij zijn redelijk vermoeid van alles. Het lijk of we PTSS hebben gekregen van de schulden. Van inlezen is helaas nog niets gekomen, het forum lijkt wel drukker geworden. Wij moeten een paar duizend berichten doorlezen.

Fijn dat jullie nog aan ons denken.
Freek en Jolanda

Buster

Lieve Freek en Jolanda,

Vergis je niet, jullie zijn een voorbeeld voor velen.
Ook al schrijf jullie niet dagelijks, jullie "gevecht" is een hele zware en daarom een inspiratie hoe wrang dat ook mag klinken.

Het is inderdaad behoorlijk druk geworden. Naast het delen van leed is er ook iets anders bijgekomen, het delen van humor. Dat geeft energie.

Ben wel benieuwd of alle inspanningen jullie ook nog iets hebben opgeleverd behalve de vermoeidheid.

Liefs

Freek en Jolanda

Wij moeten helaas stoppen met onze weblog uitgeput, om punt.nl gaat stoppen met de software. Wij vinden dit heel erg jammer, je mist zo een stukje van je leven en jenkan nergens meer naar terugkijken. Wij hebben geen zin meer om opnieuw te beginnen.
Freek en Jolanda

peter

Wij kunnen je wel helpen aan een nieuwe BLOG. Ik zal Admin een mailtje sturen om te vragen of hij jullie kan helpen. Ik denk dat er wel mogelijkheden zijn.
Peter
Administrator Forum

Freek en Jolanda

Wat heeft admin in gedachte, ik snap het even niet.
Freek en Jolanda

peter

Ik vermoed (met enige zekerheid) dat admin, jullie wil aanbieden een eigen blog te starten. Voor overzetten van punt.nl naar ..... heeft admin een oplossing.
Peter
Administrator Forum

Buster

Freek en Jolanda,

Ik hoop dat jullie door gaan!
De teksten overzetten zal geen probleem moeten zijn, dan hoef je ook niet opnieuw te beginnen, en trouwe volgers weten jullie vast te vinden met een linkje op punt.nl

Jullie hebben een schatkist aan ervaring.